ساری- استاندار مازندران به منظور بررسی از وضعیت محورهای ارتباطی غرب استان از فعالیت های راهسازی در دست اجرا با هدف بررسی از وضعیت موجود، بازدید و در جریان پیشرفت پروژه ها در بخش های مختلف راهسازی، ساختمانهای دولتی و راه های روستایی قرار گرفت.

ضرورت افزایش ارتقا ایمنی راه‌های غرب مازندران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره ‌کل راه و شهرسازی مازندران، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به ضرورت افزایش ارتقا ایمنی راه‌های غرب استان، گفت: غرب مازندران به دلیل شرایط جغرافیایی و جاذبه‌های فراوان گردشگری همواره پذیرای مسافران بیشماری است که به این منطقه رفت و آمد می کنند و در این راستا ارتقا ایمنی راه های این منطقه بسیار مهم می باشد.

عبدالله بهادری افزود: محورهای ارتباطی استان جزو شاهرگ‌های حیاتی برای رشد و توسعه استان بوده و باید همه باید با نگاه ملی و ویژه به این مهم، در جهت ایجاد یک راه ایمن و استاندارد در استان از هیچ کوششی دریغ نکنیم

وی تصریح کرد: با توجه به حجم بالای گردشگر و مسافر به استان در ایام تعطیلات و اقامت این افراد در شهرهای ساحلی غرب استان از جمله رامسر، نوشهر و چالوس، می‌طلبد راههای ارتباطی غرب استان همواره ایمن و مناسب باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در مازندران به‌ منظور استفاده مطلوب از مواهب طبیعی و خدادادی، اظهارکرد: توسعه زیرساخت‌های استان در تمامی بخشهای حمل و نقل بویژه محورهای ارتباطی، در دستور کار دولت قرار دارد.

بهادری یادآور شد: پروژهای متعدد راهسازی در غرب استان در دست اجرا بوده که با بهره برداری از این پروژه ها شاهد روانی ترافیک و کاهش تصادفات در محورهای مواصلاتی غرب استان باشیم. 

گفتنی است: بازدید از کارخانه زباله سوز نوشهر، بندر نوشهر، قطعه انتهایی کمربندی نور به رویان از جمله پروژه هایی بودند که مورد بازدید استاندار و هیئت همراه قرار گرفت.

همچنین مدیرکل راه و شهرسازی مازندران نیز در سفر به غرب استان از مسکن مهر چالوس، ساختمان در حال احداث فرمانداری نوشهر، پل روستایی متکارودبار چالوس، کتابخانه در حال ساخت شهرستان چالوس و کنارگذر جنوبی بابل بازدید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.