مدیرکل راهداری استان زنجان با اشاره به جابه‌جایی بیش از ۱۱ هزار مسافر برای مراسم اربعین گفت: ۲۵۶ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران کربلا به مهران اعزام شد.

۲۵۶ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران کربلا به مهران اعزام شد

به گزارش قدس آنلاین، ایرج دست‌نشان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای آبان ماه تا ۱۹ آبان ۱۱ هزار و ۴۵۵ نفر زائر با انجام ۳۵۵ سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان زنجان جابه‌جا شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۵۵ نفر نیز به شکل مستقیم با ۵۴ سفر توسط ناوگان مسافربری از استان زنجان به نجف اشرف اعزام شده و از این سفر معنوی بازگشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان بیان کرد: در حال حاضــر جابه‌جایی مسافران به مقصد تهران و سایر شهرها به شکل عادی و روان در جریان است و ناوگان حمل و نقل برای خدمت‌رسانی به مسافران آمادگی دارد.

این مسئول به برگشت زائران از مراسم با شکوه پیاده‌روی اربعین اشاره کرد و گفت: ۲۵۶ دستگاه اتوبوس به منظور بازگشت زائران به مرز مهران اعزام شده است.

دست‌نشان به وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها اشاره کرد و افزود: مه ناپایدار سبب کاهش دید افقی در آزادراه زنجان – تبریز و محور ترانزیت زنجان – میانه شده است.

وی وضعیت جوی در ارتفاعات محور زنجان – طارم و تهم – چورزق را نیز مه‌آلود عنوان کرد و افزود: رانندگان برای تردد در این مسیرها از چراغ مه‌شکن استفاده کنند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.