سنندج- رئیس پلیس آگاهی کردستان از انهدام باند سارقان خودروی حامل بار در شهرستان سنندج خبر داد و گفت: پرونده این افراد تکمیل و متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انهدام باند سارقان خودروی حامل بار در شهرستان سنندج

به گزارش قدس آنلاین  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان، جمال سلمانی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودروی حامل بار در شهرستان های سنندج، دهگلان، کامیاران، قروه وغیره اکیبی مجرب از کارآگاهان این پلیس مامور بررسی موضوع شدند.

وی عنوان کرد: سارق حرفه ای و سابقه دار با هویت معلوم که از چندی قبل با تودیع وثیقه آزاد شده بود با تشکیل باندی سه نفره اقدام به سرقت خودرو ها، با بار و محموله می کرد که مورد شناسایی کارکنان قرار گرفت.

وی ادامه داد: سارقان در حین انتقال تعداد ۱۹ تخته فرش و مقدار ۳ تن نخود با استفاده تعقیب و مراقبت با هماهنگی مرجع قضائی که در دو عملیات مجزا و غافلگیرانه، سه نفر سارق را در شهرستان بوکان درحین فروش مال مسروقه دستگیر که در تحقیقات اولیه به ۵ مورد سرقت معترف و تعداد ۳ دستگاه خودرو مسروقه از آنان نیز کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان بیان کرد: با راهنمایی سارقان دستگیر شده، محل های سرقت و شکات شناسایی شده، پرونده آنان تکمیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی که با قرار میلیاردی روانه زندان شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.