وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از امسال تا دو سال و نیم آینده وضعیت اشتغال در کشور را بهبود می‌بخشیم.

وضعیت اشتغال را تا ۲.۵ ‌سال ‌آینده ‌بهبود می‌بخشیم

به گزارش قدس آنلاین، علی ربیعی عصر امروز در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی کارگران شهرستان تویسرکان اظهار داشت: ایجاد ورزشگاه‌های کارگران سبب کمک به سلامت جامعه کارگری، نشاط این عزیزان و بهره‌وری بیشتر در کار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه دولت یازدهم در شرایطی وارد کار شد که کشور دچار رکود و فقدان سرمایه‌ها بود، افزود: در مقابل باید جوانانی را هم که وارد بازار کار می‌شوند پاسخ‌گو باشیم.

ربیعی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های کلان دولت در راستای ایجاد اشتغال و تسهیلات ارزان قیمت در نظر گرفته شده است، گفت: تا دو سال و نیم آینده وضع اشتغال را بهبود می‌بخشیم.

وی با تأکید بر اینکه زمینه برای سرمایه‌گذاری‌های بزرگ و کار در روستاها و شهرهای کوچک هم با ارائه تسهیلات ارزان قیمت فراهم شده است، گفت: سعی داریم در بخش‌های درمانی هم در خدمت جامعه باشیم.

وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه تلاش‌های نماینده مردم و فرماندار تویسرکان قابل تقدیر است، گفت: در پروژه‌های اشتغالزا سهم تویسرکان را در خور توجه می‌بینیم تا پاسخگوی بیکاری شهرستان باشد.

وی تصریح کرد: سعی داریم تا سفرهای آتی و دوره های مختلف دستاوردهایی داشته باشیم و آنرا اعلام کنیم.

ربیعی با بیان اینکه افتتاح ورزشگاه کارگران تویسرکان با ۲میلیارد تومان اعتبار انجام شد، گفت: ساخت این ورزشگاه می‌تواند در بالابردن روحیه نشاط جامعه کارگری شهرستان مؤثر باشد.

وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی تأکید کرد: هیچ خدمت بالاتر از این نیست که سفره یک کارگر رنگین تر شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.