کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین با اشاره به دیدار برابر روسیه گفت: از پیروزی در این بازی خوشحالم اما با هماهنگی سرمربی مقابل نیجریه حضور ندارم.

لیونل مسی: مقابل نیجریه بازی نخواهم کرد/ از گلزنی آگوئرو خوشحال شدم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از آس، تیم ملی فوتبال آرژانتین در یک دیدار دوستانه توانست روسیه، میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ را شکست دهد و با تک گل سرخیو آگوئرو پیروز این بازی شود.

لیونل مسی پس از پیروزی تیمش گفت: باید به کار و تمرین خود ادامه دهیم تا بهتر شویم. از گلزنی آگوئرو خشنودم. او دوست و هم تیمی من است. این گل زیبا بود و گلزنی اهمیت زیادی دارد. او در منچسترسیتی گل های زیادی به ثمر می رساند و امروز توانست برای تیم ملی این کار را انجام دهد. به همین خاطر خوشحالم.

مهاجم آرژانتین به نبودش در دیدار دوستانه برابر نیجریه اشاره کرد و گفت: با خورخه سامپائولی (سرمربی تیم ملی) صحبت کردم و تا ساعاتی دیگر به بارسلونا بازخواهم گشت. ما بازی های زیادی در طول یک فصل انجام می‌دهیم. در لیگ قهرمانان اروپا، لالیگا، کوپا دل ری و اردوهای تیم ملی حضور داریم. می‌خواهم به بهترین شکل ممکن به جام جهانی برسم.

ستاره آلبی سلسته در مورد حضور احتمالی گونسالو ایگواین در جام جهانی اظهار کرد: فراتر از دوستی من با ایگواین او هر آخر هفته نشان می‌دهد که باید در جام جهانی باشد.

مسی در تک گل بازی تاثیرگذار بود. او این حرکت را شروع کرد و به پاون پاس داد تا بازیکن بوکاجونیورز پاس گل را به آگوئرو بدهد. کاپیتان آرژانتین در این باره گفت: به پاون به خاطر پاس گلش تبریک می‌گویم. او می تواند برای تیم ملی مهم باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.