فردیس- مدیرعامل باشگاه والیبال سیاوش سام فردیس با اشاره به سختگیری فدراسیون در خصوص حضور این تیم در لیگ یک کشور گفت: سازمان لیگ فدراسیون به شهرهای پراستعداد و نوپا مانند فردیس نگاه مثبت تری داشته باشد.

فدراسیون والیبال به شهر نوپا و مستعد فردیس نگاه مثبت تری داشته باشد

سیاوش کریمی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: در آستانه شروع لیگ یک کشور برخی تیم های بدون سهمیه که از توان مالی خوبی هم برخوردار بودند با حمایت لازم موفق به شرکت در مسابقات شدند.

وی افزود: این اتفاق در حالی افتاد که این تیم ها نه اساسنامه و نه کار پایه ای مشخصی داشتند اما از طرف دیگر از ما توقع می رفت با تمام سختگیری های اعمال شده در بازی های این فصل شرکت کنیم.

کریمی ادامه داد: باشگاه سیاوش سام یک باشگاه سازنده و دارای تشکیلات آینده دار در آموزش واستعدادیابی است و با توجه به این شکل با ثبات در تیم داری، سازمان لیگ فدراسیون باید به این باشگاه بیشتر توجه کند.

مدیر باشگاه سیاوش سام فردیس در توضیح بیشتر گفت : در دوسال اخیر از سوی سازمان لیگ هیچ تعامل خوبی با والیبال فردیس صورت نگرفته است واین در حالیست که در مناطق و شهرستان های نوپا و محروم، استعدادها باید مورد حمایت ارگان های دولتی وعمومی مانند فدراسیون، فرمانداری و شهرداری و اداره ورزش قرار گیرد.

وی تاکید کرد: عدم حمایت های لازم از این تیم باعث شد نتوانیم در مسابقات فصل جاری لیگ یک والیبال شرکت کنیم بنابراین سعی کردیم تا خیلی سریع بازیکنان را سازمان دهی کنیم ودر مسابقات فصل جدید لیگ دو حاضر شویم.

کریمی در پایان گفت:هرساله در لیگ های برتر و یک کشور بازیکنانی از فردیس حضور دارند و امیدوارم با یاری خداوند هرساله تیمی شایسته از این منطقه در لیگ کشور حاضر باشد تا سرمایه های فردیس مجبور به ترک شهر خود و حضور در شهرهای دیگر نباشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.