داشتن توان دفاعی و تجهیزات موشکی حق جمهوری اسلامی است و در این باره هیچ نهادی حق کوتاه آمدن از مواضع نظام جمهوری اسلامی را ندارد.

برنامه موشکی را با قدرت ادامه می دهیم

قدس آنلاین- در روزهای اخیر بار دیگر غربی ها به سرکردگی آمریکا بحث مذاکره موشکی را مطرح می کنند. گرچه مقامات اروپایی نیز در این میان نقش پلیس خوب را بازی می کنند و بر حفظ و پایبندی همه طرف ها بر برجام تاکید دارند اما با طرح ادعاهایی چون کمک ایران به گروه های تروریستی همچون حزب الله، سعی دارند که توان دفاعی و حضور برجسته و پر نفوذ کشورمان در منطقه را چالش بکشند و ایران را وادار به مذاکرات جدید درباره توان دفاعی و موشکی بکنند. البته در این میان کشورهای عربی منطقه نیز همچون عربستان و امارات، سعی دارند محور مقاومت با رهبری ایران را تضعیف کنند.  

 در چند روز اخیر مقامات اروپایی همچون امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه و بوریس جانسون وزیر امور خارجه انگلیس بر حفظ برجام تاکید داشتند اما از سویی اینرا مطرح کردند که این توافق گرچه توافق خوبی است اما کافی نبوده و باید برای جلوگیری از اقدامات ایران باید مذاکراتی درباره برنامه موشکی ایران داشته باشد.  

هیچ نهادی حق کوتاه آمدن درباره برنامه موشکی را ندارد

سخنگوی کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در حوزه دفاعی هیچ مذاکره ای با غربی ها نخواهیم داشت، به خبرنگار ما گفت: داشتن توان دفاعی و تجهیزات موشکی حق جمهوری اسلامی است و در این باره هیچ نهادی حق کوتاه آمدن از مواضع نظام جمهوری اسلامی را ندارد.

سید حسین نقوی حسینی اظهار داشت: برای کامل بودن حوزه دفاعی هر چیزی که لازم باشد می سازیم و قدرت موشکی را با قدرت ادامه می دهیم زیرا ما موضع دفاعی داریم و هر ملتی حق دارد برای دفاع و امینت خود به توانمند سازی در حوزه های دفاعی بپردازد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه درباره قانون کاتسا نیز تصریح کرد: قانون کاتسا نقض برجام است. رئیس جمهور نیز مواضع شفافی را در حوزه دفاعی و برجام مطرح کردند بنابراین دولت باید نه تنها در خصوص برجام بلکه درباره قدرت دفاعی و حمایت از سپاه پاسداران و ساخت موشک ایستادگی کند و با قدرت این برنامه ها را به پیش ببرد و در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا برخورد قاطع داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.