بجنورد- رئیس پلیس راه خراسان شمالی از کشته شدن ۱۶۲ نفر در حوادث رانندگی طی ۷ ماهه نخست سال جاری در جاده های استان خبر داد.

جاده های خراسان شمالی ۱۶۲ کشته بر جای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا حسین زاده با بیان اینکه در این مدت یک هزار و ۶۱۸ فقره تصادف در جاده های استان رخ داده است گفت: از این تعداد ۱۳۰ حادثه منجر به فوت، ۹۹۵ حادثه جرحی و ۴۹۴ حادثه نیز خسارتی بوده است.

این مقام انتظامی یاد آور شد: متاسفانه در این حادثه ها ۱۶۲ نفر جان باختند که ۱۰۵ نفر از این تعداد مربوط به محور های اصلی و ۵۷ نفر نیز در محور های فرعی جان خود را از دست دادند.

سرهنگ حسین زاده افزود: طی این مدت در حوادث جاده ای تعداد یک هزار و ۳۵۷ نفر مجروح شدند که خوشبختانه نسبت به سال گذشته این رقم با کاهش ۱۰ درصدی همراه بود.

رئیس پلیس راه استان خراسان شمالی با اشاره به افزایش ۱۳ درصدی وقوع تصادفات در استان خاطر نشان کرد: در این مدت ۳۳ فقره تصادف فوتی، ۳۴۵ فقره تصادف جرحی و ۱۹۷ فقره نیز تصادف خسارتی بوده که بیشترین حجم تصادفات را به خود اختصاص داده فقط مربوط به شهرستان مرکز استان است.

وی با اشاره به اینکه کم ترین آمار تصادفات نیز مربوطه به شهرستان های گرمه و راز و جرگلان است، گفت: شهرستان گرمه با ۹ فقره تصادف فوتی و ۲۷ فقره تصادف جرحی و همچنین شهرستان راز و جرگلان با ۱۵ فقره تصادف خسارتی کمترین آمار تصادفات استان را شامل می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.