کرمان - مدیرکل حوزه استاندار کرمان، گفت: درصدد ایجاد شورای سیاست گذاری ملی برای بزرگداشت شخصیت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی با ریاست استاندار کرمان در تهران هستیم و تلاش می شود که استان کرمان به عنوان ستاد اجرایی این کار فعال باشد.

ایجاد شورای سیاست گذاری ملی برای بزرگداشت شخصیت مرحوم آیت الله رفسنجانی

به گزارش قدس آنلاین، فرشید فلاح اظهار داشت: امسال در صدد هستیم اولین سالگرد رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی و نکوداشت خدمات ایشان را به شکلی فاخر و وزین برگزار کنیم که در سطح کشور نمونه و بی نظیر باشد.

وی با اشاره به اینکه خدمات مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در حوزه سازندگی کشور، دفاع مقدس، فعالیت‌های قرآنی و سایر زمینه ها قابل توجه و تقدیر است، تاکید کرد: ایشان نگاه ویژه ای به استان کرمان داشته اند و نظر استاندار کرمان این است که در سالگرد ایشان مراسمی فاخر و در خور شان آن مرحوم برگزار کنیم.

مدیرکل حوزه استاندار عنوان کرد: یکی از وجوه شخصیتی آیت الله هاشمی رفسنجانی، نوع رفتار و نگاه ایشان بوده که در این زمینه کنگره آثار تربیتی و رفتاری آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار می شود و دانشگاه فرهنگیان دبیر اجرای این کنگره خواهد بود.

فلاح گفت: کنگره آثار تربیتی و رفتاری آیت الله هاشمی رفسنجانی صبح روز 18 دی ماه در دانشگاه فرهنگیان برگزار و آئین سالگرد ایشان را نیز عصر همان روز با حضور مقامات و سخنرانان کشوری برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: درصدد ایجاد شورای سیاست گذاری ملی برای بزرگداشت شخصیت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی با ریاست استاندار کرمان در تهران هستیم و تلاش می شود که استان کرمان به عنوان ستاد اجرایی این کار فعال باشد.

مدیرکل حوزه استاندار بر برگزاری نمایشگاه عکس و آثار مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد و گفت: کارهای خوبی از سوی شهرداری کرمان برای مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی انجام شده است.

وی بر احیای موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی در رفسنجان نیز تاکید کرد و ادامه داد: میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در این زمینه مسئولیت خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.