بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری اعضای باند کلاهبرداران فروش عتیقه های تقلبی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان مانه و سملقان خبر داد.

کلاهبرداران میلیاردی در خراسان شمالی دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی در امر خرید و فروش عتیقه های تقلبی در شهرستان مانه و سملقان فعالیت دارند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به اقدامات فنی و پلیسی صورت گرفته توسط ماموران، افزود: متهمان این باند حرفه ای که چهار نفر بودند در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال داده  شدند.

سردار مظاهری با بیان اینکه ماموران در بازرسی از محل اختفای متهمان موفق به کشف یک قبضه سلاح شکاری و مقداری عتیقه از قبیل جام، کوزه و مقداری سکه شدند، گفت: کارشناسان اداره میراث فرهنگی استان ارزش ریالی عتیقه های مکشوفه را ۱۰ میلیارد ریال برآورد  کردند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه پلیس با مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد می کند، افزود: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به شش مورد کلاهبرداری به این شیوه اعتراف کردند که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دست سارقان سابقه دار در راز و جرگلان رو شد

فرمانده انتظامی شهرستان راز و جرگلان از دستگیری ۲ سارق سابقه دار خودرو و کشف یک فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اکبر سجادی با اعلام این خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد سرقت خودرو در یکی از روستا های حومه شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی محل اختفای سارقان شدند، بیان داشت: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه ۲ سارق سابقه دار که در امر سرقت فعالیت داشتند را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال دادند.

سرهنگ سجادی افزود: متهمان با مشاهده مدارک به یک فقره سرقت خودرو اعتراف که برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان راز و جرگلان با اشاره به اینکه اقدامات پلیسی برای دستگیری دیگر اعضای وابسته به این سرقت ادامه دارد، خاطر نشان کرد: پلیس با هرگونه بی نظمی در سطح جامعه به صورت ویژه برخورد می کند و از شهروندان نیز انتظار می رود هرگونه اطلاع از این گونه اخبار را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.