کرمان - رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: از روز دوشنبه روند کاهش دما را خواهیم داشت و در بسیاری از مناطق استان انتظار می رود که دمای زیر صفررا تجربه کنندو همچنین در برخی از ارتفاعات بارش های پراکنده پاییزی، قابل پیش بینی خواهد بود.

دمای زیر صفر در استان کرمان/کشاورزان از محصولات حفاظت کنند

به گزارش قدس آنلاین، رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه البته بارش ها بسیار کم خواهد بود، عنوان کرد: از روز دوشنبه روند کاهش دما را خواهیم داشت و از ظهر دوشنبه و تا پایان روز سه شنبه و همچنین تا پایان هفته روند کاهش دما پیش بینی می شود و همین طور در بسیاری از مناطق استان انتظار می رود که دمای زیر صفر را طی روزهای آینده تجربه کنند.

مریم حبیبی در خصوص شرایط جوی استان در هفته جاری گفت: در برخی از مناطق استان افزایش پوشش ابر را خواهیم داشت و  همچنین در برخی از ارتفاعات بارش های پراکنده پاییزی را قابل پیش بینی خواهد بود.

حبیبی متذکر شد: کشاورزان طبق روند هر ساله و با توجه به سرمای پاییزی باید نکات مربوط به حفاظت از محصولات خود را مد نظر قرار دهند.

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان در ادامه افزود:صبح امروز لاله زار دمای یک درجه زیر صفر را و سردترین شهر استان را به خود اختصاص داده و روز گذشته نیز  کهنوج با دمای سی و دو درجه گرمترین منطقه استان بوده است.

حبیبی در پایان با بیان اینکه صبح یکشنبه شهر کرمان دمای چهار درجه را داشته است، خاطر نشان کرد: این دما تا ظهر به حدود بیست و چهار درجه خواهد رسید و برای روز دوشنبه هم تغییرات دما در شهر کرمان حداقل سه درجه و حداکثر بیست و سه درجه خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.