ساری- مدیرکل بیمه سلامت استان مازندران گفت: سازمان بیمه سلامت به دنبال ریشه ‌کن کردن افراد فاقد بیمه در کشور بوده و ازاین‌ رو شناسایی این افراد و تحت پوشش قرار دادن شان در صندوق بیمه همگانی در دستور کار قرارگرفته است.

افراد فاقد بیمه شناسایی می شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران، دکتر رسول ظفرمند افزود: بیش از یک ‌میلیون و ۷۵۰ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت می‌باشند.

وی اضافه کرد: یک ‌میلیون و یکصدهزار نفر از جمعیت استان دفترچه‌های روستایی را دارا بوده و مابقی در صندوق‌های کارمندان، سایر اقشار و بیمه سلامت همگانی از خدمات بیمه سلامت بهره می برند.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: مازندران در اجرای طرح توانمندسازی از استان‌های پیشرو کشور بوده و همایش دوروزه توانمندسازی بیمه‌شدگان بیمه سلامت کشور با هدف مشارکت بیمه ‌شدگان در امور مرتبط با حوزه سلامت و بالا بردن سطح سواد سلامت آنان برگزار شد.

ظفرمند خاطرنشان کرد: دستاورد چنین همایش‌هایی با اهدافی چون آگاه ‌سازی، آشنایی بیمه ‌شدگان با قوانین و مقررات و حقوق بیمه و بیمه‌ شده بوده و می‌ تواند سازمان را در راستای خرید راهبردی خدمات و کاهش هزینه‌ها یاری کند.

وی بیان داشت: با اجرای طرح توانمندسازی بیمه‌شدگان و آگاهی آنان از مسائل مرتبط با حوزه سلامت، علاوه بر هزینه کرد درست منابع، می ‌توان خدمات مطلوب‌تری را به بیمه ‌شدگان ارائه و از منابع محدود سازمان در راستای ارائه خدمات مطلوب ‌تر، استفاده بهینه کرد.

ظفرمند یادآور شد: طرح توانمندسازی بیمه ‌شدگان بیمه سلامت چند سالی است در قالب برگزاری همایش‌های مرتبط با مشارکت شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاری‌ها، فرمانداری‌ها، ائمه جمعه و نمایندگان مجلس در مازندران در حال برگزاری است و شاهد آثار و تبعات مثبت اجرای این طرح هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.