عربستان می داند که لبنان یمن دوم نیست که بتواند در این کشور اعمال جنایتکارانه وتجاوزکارانه انجام دهد. حزب الله لبنان از قدرت عظیم و بازدارنده ای برخوردار است که با تمام قوت در برابرهر نوع تعرضی به لبنان ایستادگی کرده وپاسخ درخور و شایسته ای به متجاوز خواهد داد. امروزحزب الله لبنان قدرت بالفعلی است که با سهولت در برابر متجاوز می ایستد و در کمترین زمان سعودی ها و رژیم صهیونیستی را از تجاوز به خاکش پشیمان خواهد کرد.

حمله به ایران از سوی سعودی یک طنز تاریخی است/ حزب الله لبنان در کمتر از چند ساعت متجاوزین را پشیمان خواهد کرد

قدس آنلاین/ ساحل عباسی - سردار یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در گفت و گو با قدس آنلاین به بررسی حواشی استعفای سعد حریری ورفتارهای شائبه برانگیز سعودیها پرداخته است. وی  با بیان اینکه عربستان شریک جنایات رژیم صهیونیستی درمنطقه است به قدس آنلاین گفت: منطقه غرب آسیا یکی از راهبردی ترین مناطق جهان به شمار می رود از این رو در دهه های اخیر توطئه های مختلفی از سوی دشمنان به ملتهای منطقه تحمیل شده است. مثلث شوم طراحی کننده این توطئه ها به دنبال نهادینه کردن اغراض وخواسته های شوم خود است. وی افزود: این مثلث شوم که متشکل از آمریکا، رژیم صهیونیستی وآل سعود است در سودای تغییر جغرافیای منطقه به نفع  خود است؛ هر چند در سالهای گذشته تحرکات وسرمایه گذاری های کلانی برای رسیدن به این اهداف به کار گرفته شده اما مقاومت ملتها، هوشیاری؛ آگاهی و  بیداری آنها بسیاری از توطئه های مثلث نفاق و تجاوز را خنثی کرده است.   همراهی عربستان با آمریکا و رژیم صهیونیستی در بسیاری از اشغالگری های منطقه اعم از افغانستان؛ عراق و حمله گروهک های تروریستی به سوریه کاملا مشهود است از این رو باید گفت عربستان شریک جنایات آمریکا و سران کودک کش رژیم صهیونیستی است.

جوانی دراین باره اظهار داشت: مشارکت عربستان با رژیم صهیونیستی در جنگ با حزب الله لبنان و حمله به مردم بی دفاع غزه واضح و مبرهن است. عربستان با حمایت مالی وصرف میلیاردها دلار بودجه نظامی توطئه داعش را هدایت کرد تا در منطقه جایگاهی داشته باشد اما نه تنها جنگ های مذهبی و به کار گیری نیروهای آدم کش از سراسر دنیا در عراق و سوریه سعودی ها را به اهدافشان نزدیک نکرد بلکه عربستان با حمله مستقیم به مردم یمن و لشکر کشی به این کشور مظلوم، همچنان اصلی ترین بازنده جنگ  وایجاد آشوب وناامنی در منطقه به شمار می رود. لذا می توان نمره کامل توطئه گری؛ جنایت کاری؛ آتش افروزی وخسارت آفرینی منطقه را به سران سعودی داد.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به آخرین تحولات منطقه و استعفای نخست وزیر لبنان توسط سعودی ها خاطر نشان کرد: فشار بر ملت لبنان که جدید ترین بازی سعودی ها به شمار می رود سناریوی دیگری برای فشار به مردم این کشور و در نهایت تشنج آفرینی در منطقه است. وی ادامه داد: تحت فشار قرار دادن  سعد حریری نخست وزیر لبنان و وادار نمودن وی  به استعفا نشان از عجز و ناچاری خاندان سعودی در شرایط امروز منطقه است. شکست های مداوم سعودی ها در موضوعات مختلفی همچون رانده شدن تروریست ها از سوریه وعراق و نابودی کامل آنها به دست نیروهای انقلابی ومردمی و شکست های سنگین و راهبردی در یمن همه و همه نشان از نهایت عجز و ناچاری خاندان سعودی دارد، لذا سران سعودی در چنین وضعیتی به دنبال طراحی توطئه جدیدی در منطقه هستند. جوانی خاطرنشان کرد: فشار برحزب الله لبنان، دولت ومردم لبنان راهکار امروز سعودی ها در سایه حمایت های روسای صهیونیستی آنهاست تا جایی که براساس برخی از اطلاعات سران سعودی با گروگان گرفتن نخست وزیر لبنان به دنبال تحقق اراده خود و مداخله در امور داخلی لبنان هستند.

این کارشناس سیاسی در پاسخ به ادعای حمله به حزب الله لبنان وجمهوری اسلامی توسط برخی از سران سعودی خاطر نشان کرد: در پاسخ به این سوال که آیا تهدیدات نظامی آل سعود می تواند منجر به حمله نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران یا لبنان شود با اطمینان می توان گفت هیچ کشوری اعم  از عربستان یا رژیم صهیونیستی جرات حمله به حزب الله لبنان و جمهوری اسلامی ایران را ندارد. لبنانی ها ملتی هوشیار و آگاه به مسائل سیاسی روز هستند. امروز حزب الله نیرویی مقتدر وتعیین کننده در صحنه معادلات منطقه ای به شمار می رود، خوشبختانه رژیم صهیونیستی به قدرت حزب الله واقف است بنابراین عربستان ورژیم صهیونیستی می دانند حمله به لبنان چه هزینه های سنگینی را بر آنها تحمیل می کند چرا که در این صورت امنیت تل آویو، شهرها و بنادر صهیونیستی با چالش هایی اساسی رو به رو خواهد شد.

 مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با طنز خواندن موضوع حمله به ایران تصریح کرد: امروز حزب الله لبنان در یک موقعیت بازدارندگی قرار دارد و می تواند از مردم لبنان دفاع کند؛ از سوی دیگر موضوع حمله به ایران یک طنز تاریخی است. امروزه تمامی کارشناسان موضوع حمله آل سعود به جمهوری اسلامی ایران را به سخره می گیرند چرا که سعودی ها درجنگ با یمن در مواجهه با یک ملت مظلوم و فقیر همچنان در تحقق اهدافشان ناکام مانده اند و در موضع انفعالی وتدافعی قراردارند چگونه می توانند در برابر کشور قدرتمند وتوانمندی چون ایران وارد برخورد نظامی شوند؟  

جوانی در ادامه به قدس آنلاین گفت: قطعا حکام آل سعود می دانند هر نوع حرکت ماجراجویانه دراین حوزه پیامدهای سنگینی برایشان به دنبال دارد از این رو می توان گفت تهدیدات آل سعود برای حزب الله لبنان و ملت ایران جنگ روانی است. در واقع تهدیدات نظامی آنها پشتوانه ای برای پیشبرد اهداف سیاسی در صحنه داخلی لبنان و وادار کردن آنها به نوعی تغییر روش در منطقه است. بی شک رفتارهای لبنانی ها نشان داد آل سود و رژیم صهیونیستی یک بار دیگر باید مزه ناکامی را بچشند و شکست دیگری را در موضوع لبنان تجربه کنند تا فضاحت دیگری بر کارنامه ننگین آنها افزوده شود.

 وی در پایان با تاکید بر پشیمان کردن هر متجاوزی به خاک لبنان یا ایران اظهار داشت: عربستان می داند که لبنان یمن دوم نیست که بتواند در این کشور اعمال جنایتکارانه وتجاوزکارانه انجام دهد. حزب الله لبنان از قدرت عظیم و بازدارنده ای برخوردار است که با تمام قوت در برابر هر نوع تعرضی به لبنان ایستادگی کرده و پاسخ درخور و شایسته ای به متجاوز خواهد داد. امروزحزب الله لبنان قدرت بالفعلی است که با سهولت در برابر هر متجاوزی می ایستد و در کمترین زمان سعودی ها و رژیم صهیونیستی را از تجاوز به خاکش پشیمان خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.