تربت جام ـ مسئول انجمن عکس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تربت جام از برگزاری مسابقه عکس مردمی زائرین پیاده امام رضا (ع) در این شهرستان خبرداد.

برگزاری مسابقه عکس با موضوع زائرین پیاده امام رضا (ع) در تربت جام

فرزاد رشتی عصر یکشنبه امروز که در اداره ارشاد اسلامی تربت جام حضورداشت در گفتگو با قدس آنلاین افزود: زائرین کاروان های پیاده شهرستان تربت جام که برای شهادت امام رضا (ع) قصد تشرف به مشهد مقدس را دارند، می توانند عکس های سلفی و عکس های گزارشی خود را از این مسیر تهیه و به شماره تلگرامی ۰۹۰۱۰۴۵۳۴۶۰ ارسال نمایند.

وی افزود: این عکس ها در دوبخش سلفی و گزارش کاروان ها، مورد بررسی قرار می گیرد و به سه عکس برتر هر بخش لوح و گواهی شرکت در مسابقه و همچنین جوایزی اهدا می گردد.

وی با بیان اینکه در هر بخش تا ۱۰ عکس برتر لوح و گواهی شرکت در مسابقه اهدا می گرد، گفت: کلیه عکس های ارسالی در کانالها و گروه های تلگرامی تربت جام به نمایش گذاشته خواهد شد تا دیگر همشهریان و جاماندگان از این کاروان ها از حال و هوای این روزها و مسیر حرکت این کاروان ها مطلع گردند.

مسئول انجمن عکس تربت جام به همکاری هنرمندان نقاش و طراح این شهرستان در این مسابقه اشاره کرد و افزود: هنرمندان انجمن هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام امادگی کردند تا عکس های برتر بخش سلفی این مسابقه را به صورت سیاه قلم به تصویر کشیده تا برگزیدگان اهدا گردد.

وی با اشاره به جایگاه هنر و هنرمندان در مناسبت های ملی و مذهبی گفت: زائران پیاده امام رضا (ع) با ثبت لحظات ناب و کم نظیر این روزها از دریچه دوربین یا گوشی های همراه خود، وقایع و حضور مردمی را در این ایام ماندگار خواهند کرد. قطعا هر موضوعی که با هنر آمیخته شود ماندگارتر خواهد شد.

فرزاد رشتی افزود: این مسابقه توسط انجمن عکس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری انجمن هنرهای تجسمی و پشتیبانی و نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تربت جام برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.