کرج- سرپرست هیئت فوتبال استان البرز با بیان اینکه باشگاه اکسین برای برگزاری بازی های خانگی خود به هیئت فوتبال بدهکار است ازلغو بازی این تیم مقابل فجر سپاسی شیرازدر صورت عدم پرداخت مطالبات خبرداد.

احتمال لغو بازی اُکسین و فجرسپاسی به دلیل بدهی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عباس مشایخی در نشست خبری خود با رسانه های گروهی که عصر یکشنبه برگزار شد اظهار کرد: متاسفانه باشگاه اکسین برای برگزاری بازی ها و دریافت خدمات لازم از هیئت فوتبال تاکنون اقدام به عقد قرارداد نکرده است و همین مساله ما را دچار مشکل کرده است.

وی با بیان اینکه بازی گذشته خانگی این تیم با بادران تا مرز لغو شدن پیش رفت گفت: با التماس ۴۰ دقیقه ای یکی از مسئولان این باشگاه مجاب به برگزاری بازی شدیم وگرنه این بازی لغو می شد.

سرپرست هیئت فوتبال استان البرز تصریح کرد: روز سه شنبه هفته جاری بازی اکسین و فجر سپاسی برگزار می شود و مطلع شده ام که قرارداد لازم آماده شده وقرار است معوقات پرداخت شود که در صورت تحقق بازی به انجام می رسد.

وی در پاسخ به این سوال که حضور مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز در هیئت مدیره اکسین نقشی در تاخیر پرداخت مطالبات این تیم به شما داشته است گفت: ضمن آنکه برای وی به عنوان مدیرکل ورزش استان احترام قائلم اما باید عنوان کنم که ما در این خصوص تابع نظر ایشان نیستیم و براساس منافع هیئت فوتبال استان البرز حرکت می کنیم.

سرپرست هیئت فوتبال استان البرز به موضوع حضور دوباره سایپا در البرز اشاره کرد و گفت: این درخواست برای نخستین بار توسط هیئت فوتبال مطرح وبا مکاتبه با مسئولان وزارت صنایع انجام شد.

وی در توضیح بیشتر گفت: ما خواهان حضور منطقی واصولی سایپا در البرز هستیم ونمی خواهیم به عنوان مهمان به البرز بیاید، البته مطلعم مذاکراتی در این خصوص شده و در نهایت این هیئت فوتبال است که باید با این باشگاه به توافق برسد.

مشایخی در پایان به برگزاری مجمع انتخابات ریاست این هیئت ورزشی اشاره کرد و گفت: مکاتبات لازم در این خصوص انجام شده و مقرر است ثبت نام افراد علاقمند از تاریخ ۴ آذرماه و به مدت ۷ روز کاری برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.