کرج- نایب رییس هیئت فوتبال استان البرز گفت:نبود حامی مالی و کمبود زمین ۲مشکل عمده ای است که فوتبال استان البرز را آزار می دهد.

نبود حامی مالی و کمبود زمین  فوتبال البرز را آزار می دهد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، بهروز یمینی در نشست خبری که عصر یکشنبه برگزار شد اظهار کرد: متاسفانه به دلیل عدم پخش تلویزیونی رویدادهای فوتبال استان صاحبان سرمایه و کالا رغبتی برای حضور در فوتبال ندارند و درآمدی از این ناحیه حاصل نمی شود.

وی افزود: محدودیت زمین برای برگزاری مسابقات هم مزید برعلت شده تا هزینه برگزاری بازی ها به شکل چشمگیری بالا برود و ما مجبوریم به باشگاه ها برای انجام مسابقات شان سوبسید هم بدهیم.

یمینی با تاکید براینکه در حال حاضر بسیاری از زمین های چمن موجود و حتی سالن ها در اجاره بخش خصوصی است گفت: این محدودیت سخت افزاری بر روند توسعه فوتبال تاثیرمنفی گذاشته است.

نایب رییس هیئت فوتبال استان البرز با تاکید براینکه با همه مشکلات موجود البرز یکی از پررونق ترین هیئت های فوتبال استانی محسوب می شود گفت: حضور پررنگ تیم های پایه البرز درفستیوال های کشوری، تقویت حضور تیم های باشگاهی در لیگ های کشور وعضویت بازیکنان البرز در تیم های ملی تمام رده های سنی بانوان و آقایان گواه شادابی و پویایی فوتبال در البرزاست.

وی به حضور تیم اُکسین و مشکلات هیئت فوتبال با این تیم دسته اولی اشاره کرد و گفت: متاسفانه در تصمیم گیری ها برای این تیم هیئت فوتبال نقش نداشته است و همین مساله منجر به بروز مشکلات زیادی شده است.

یمینی تصریح کرد: این باشگاه تاکنون فاقد قرارداد همکاری با هیئت فوتبال است و متاسفانه میزان بدهی انباشته این باشگاه به هیئت فوتبال نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان است.

وی با تاکید براینکه هیئت فوتبال تاکنون در قبال این تیم و برگزاری بازی های خانگی آن کوتاهی نکرده است گفت: امیدوارم مدیران این باشگاه تعامل بهتری با هیئت استان داشته باشند وهمکاری ها در سطح بهتری رقم بخورد.

مسئولان اکسین در تیمداری راه را اشتباه رفته اند

دبیرهیئت فوتبال استان البرز نیز در این نشست خبری با تاکید براینکه مسئولان باشگاه اکسین در موضوع تیمداری در فوتبال راه را اشتباه رفته اند گفت: به نظرم اگر مدیریت این باشگاه از نظرات کارشناسی هیئت فوتبال ودر کل پیشکسوتان البرزی بهره می گرفت شرایط بهتری داشت.

منصور بیک وردی ادامه داد: تیمی مثل سایپا در حال حاضر برای برگزاری مسابقات خود در تهران مبلغی در حدود ۵۰ میلیون تومان هزینه می کند در حالی که مجموع هزینه میزبانی اکسین در کرج برای هر بازی به ۱۰ میلیون نمی رسد و شرایط آنقدر مهیا بوده که بیشتر امتیازات این تیم در فصل جاری در کرج کسب شده است.

وی تصریح کرد: تاکنون سه بار با فدراسیون مکاتبه کرده ایم و اعلام کرده ایم به دلیل بدهی بازی را برگزار نمی کنیم اما هر بار با قول برخی دوستان این اتفاق نیافتاده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.