اصفهان- فرماندار اصفهان از برگزاری یادواره شهدای شرق اصفهان خبر داد و گفت: این یادواره همزمان با هفته بسیج به میزبانی شهر هرند برگزار می‌شود.

یادواره شهدای شرق اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، احمد رضوانی در جلسه مشترک کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اصفهان، با اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: همه ساله در اقصی نقاط کشور، کنگره‌ها و یادواره‌هایی به مناسبت گرامیداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، برگزار می‌شود که این مهم نقش مؤثری در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید دارد.

وی افزود: کنگره‌ها در مراکز شهرستان‌ها و در شهرهایی که بیش از ۲ هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده‌اند با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم برگزار می‌شود.

فرماندار اصفهان با تأکید بر لزوم گرامیداشت ۲۵ آبان، روز حماسه و ایثار اصفهان، اظهار داشت: باتوجه به اینکه اصفهان پیشتاز فرهنگ ایثار و شهادت در کل کشور است، دستگاه‌های ذی مدخل با محوریت بنیاد شهید و ایثارگران باید نسبت به برنامه‌ریزی و انجام هماهنگی‌های لازم برای گرامیداشت این روز، اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران، ملتی متحد، شهیدپرور و ولایتمدار هستند، خاطرنشان کرد: وحدت موجود در بین مردم ما مستلزم رعایت اصول و خطوط قرمزی است که خوشبختانه مردم ما نسبت به آنها آگاهی و شناخت کامل دارند و با حضور پرشور خود در صحنه‌های حمایت از نظام و انقلاب، نقشه‌های شوم دشمنان را برملا می‌کنند.

رضوانی نقش صدا و سیما در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: علی‌رغم کمبود اعتبارات، دستگاه‌های مختلف، نهادها و ائمه جمعه و جماعات شهرستان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، همکاری لازم را با این شورا داشته باشند.

فرماندار اصفهان اظهار داشت: یادواره شهدای شرق اصفهان همزمان با هفته بسیج به میزبانی شهر هرند برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود تمام دستگاه‌های اجرایی و نهادهای شهرستان در این باره همکاری‌های لازم را جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر این یادواره داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.