بندرعباس - مسئول ستاد اقامه نماز هرمزگان با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری نماز به میزبانی بندرعباس ‌ گفت: شخصیت‌هایی همانند رئیس جمهور نیز قرار شده که در این رویداد شرکت کنند.

رئیس جمهور در اجلاس سراسری نماز حضور می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از ستاد اقامه نماز هرمزگان، حجت‌الاسلام محمدحسن فروزان‌نژاد اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این اجلاس سی‌ام آذرماه امسال برگزار می‌شود که در آن شاهد حضور شخصیت‌های مهم دینی و سیاسی از جمله رئیس جمهور خواهیم بود.

وی ضمن تاکید بر همکاری همه دستگاه‌های استان به منظور برگزاری هر چه بهتر این اجلاس سراسری، افزود: در این اجلاس پیام مقام معظم رهبری نیز قرائت خواهد شد.

امام جمعه موقت بندرعباس و رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان با اشاره به موضوع برگزاری بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز، تصریح کرد: نماز در فضای مجازی مورد تاکید مقام معظم رهبری است و به همین خاطر بیست و ششمین اجلاس با موضوع نماز و فضای مجاری انتخاب شده است و در این راستا باید کانال‌های تلگرامی و اپلیکیشن‌های کاربردی و جذاب با موضوع نماز برای فضای مجازی طراحی شود.

فروزان‌نژاد ضمن تاکید بر ترویج ارزش‌های دینی و اسلامی در جامعه، خاطرنشان کرد: اگر در جامعه دچار آسیب‌های اجتماعی، فساد و فحشا شدیم به‌خاطر دوری از نماز است و باید ما فرهنگ نماز را در کشور ترویج و نهادینه کنیم و اگر از نماز غافل شویم جامعه بی‌روح می‌شود.

به گزارش تسنیم، روند برگزاری اجلاس‌های سراسری نماز از سال ۱۳۷۰ و از شهر مقدس مشهد آغاز شد و تاکنون ۲۵ دوره این اجلاس در استان‌های مختلف کشور برگزار شده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.