زاهدان-استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سپاه نمادی از غیرت، مقاومت و ایستادگی است و امروز باید با تعقل، مودت و همدلی در جبهه خدمت به مردم تلاش کنیم.

سپاه نمادی از غیرت، مقاومت و ایستادگی است

به گزارش قدس آنلاین، سید دانیال محبی، در دیدار با فرماندهان و رده های مختلف سپاه پاسداران استان که در استانداری انجام شد، اظهار داشت:همرزمان شهیدمان برای این انقلاب جانفشانی کردند و ما به عنوان بازماندگان آن دوران وظیفه داریم ادامه دهنده راهشان باشیم.

وی با بیان اینکه سپاه در تمامی ماموریت های خود در کشور موفق عمل کرده است، افزود : امروز عصر اعتدال و تدبیر است و همه وظیفه داریم این رسالت سنگین را به نحو شایسته به پیش ببریم.

محبی با اشاره به مشکلات ، کمبودها و مطالبات مردم استان برای تسریع در روند توسعه، سیستان و بلوچستان را یک نقطه مهم و استراتژیک دانست و تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم و رفع مشکلات استان همکاری و همراهی همه نهادها و سازمان ها ضروری است.

همچنین در این دیدار سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه و سردار معروفی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان نیز آمادگی خود را برای همکاری هرچه بیشتر در راستای توسعه ، محرومیت زدایی استان در کنار توجه به مباحث مربوط به تامین امنیت اعلام کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.