گروه استانها-رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از وقوع زمین لرزه ای به بزرگی ۷.۲ در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) در کرمانشاه حوالی ازگله خبر داد و اظهارداشت: نیروهای هلال احمر در مناطق زلزله زده در آماده باش کامل هستند.

تیم های امداد و نجات به غرب کشور اعزام شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، ساعت ۲۱  و ۴۸ دقیقه روز یکشنبه زمین لرزه ای به بزرگی ۷.۲ در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) استان کرمانشاه حوالی ازگله را لرزاند.

وی با بیان اینکه مدت زمان لرزش به قدری بود که زمین لرزه در برخی استان‌های مرکزی، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، بوشهر و خوزستان احساس شده است، عنوان کرد: نیروهای امدادی هلال احمر در مناطقی که زمین لرزه احساس شده است در حالت آماده باش کامل به سر می برند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از هموطنان در مناطقی که زمین لرزه احساس شده است خواست تا ضمن حفظ خونسردی و آرامش خود از اشغال کردن خط ۱۱۲ خودداری کنند تا امدادرسانی ها با مشکل و اختلال مواجه نشود.

در ایلام، کردستان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی مشکل خاصی گزارش نشده است

سلیمی با اشاره به اینکه در ایلام، کردستان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی مشکل خاصی گزارش نشده است، عنوان کرد: تیم های واکنش سریع هلال احمر در حالت آماده باش کامل هستند.

قطعی برق در شهرستان‌های قصر شیرین،گیلانغرب، کرمانشاه، سر پل ذهاب

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره قطعی برق در شهرستان‌های قصر شیرین، گیلانغرب، کرمانشاه، سر پل ذهاب اظهارداشت:  ارتباط ویدئو کنفرانس با هلال احمر استان های کرمانشاه، کردستان، چهار محال و بختیاری، ایلام و لرستان برقرار شد و هلال احمر استان ها در حالت آماده باش کامل هستند.

وی با اشاره به تعداد مصدومان وقوع زمین لرزه در غرب کشور، گفت: براساس بررسی های صورت گرفته از سوی تیم های ارزیاب هلال احمر تا کنون ١٤ مصدوم از شهر های شوش، ایلام، ارومیه و سنندج گزارش شده است.

اعزام ۳۵ تیم عملیاتی به مناطق زلزله زده

سلیمی درباره تیم های اعزامی از سوی هلال احمر به مناطق زلزله زده، افزود: ۳۵ تیم عملیاتی هلال احمر برای امدادرسانی به هموطنان به مناطق زلزله زده اعزام شده اند.

اعزام تیم های امداد و کمک های اولیه، آوار برداری و آنست(سگ های زنده یاب) به شهرستان های زلزله زده

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه مرکز هماهنگی و کنترل عملیات امدادی هلال احمر در تهران و استان کرمان فعال است، تاکید کرد: تیم های امداد و کمک های اولیه، آوار برداری و آنست(سگ های زنده یاب) به شهرستان های سرپل ذهاب، قصر شیرین، ثلاث باباجانی، گیلان غرب و جوانرود اعزام شده است.

اعزام ۵ فروند بالگرد هلال احمر به مناطق زلزله زده در نخستین ساعات صبح

سلیمی با تاکید بر اینکه ۵ فروند بالگرد از نخستین ساعات صبح به مناطق زلزله زده اعزام می شود، بیان کرد: اقلام اولیه برای هموطنان در شهرستان های زلزله زده ارسال شده است.

انتقال ۲۵ مصدوم زمین لرزه به مراکز درمانی

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، ۲۵ مصدوم توسط نیروهای امدادی هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.