یزد- معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: در حال حاضر ۱۵۵ رسانه مجوزدار در استان یزد فعالیت می کنند که ۱۱۶ مورد مربوط به نشریات چاپی و ۳۹ مورد مربوط به نشریات الکترونیک است.

۱۵۵ رسانه مجوزدار در استان یزد فعالیت می کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد شامگاه یکشنبه در نشست خبری استاندار یزد با اصحاب رسانه اظهار داشت: در حال حاضر ۱۵۵ رسانه مجوزدار در استان یزد فعالیت دارند که ۱۱۶ مورد مربوط به نشریات چاپی و ۳۹ مورد مربوط به نشریات الکترونیک است.

 سیدخلف حوتی‌نژاد گفت: ۳۴۹ درخواست کسب مجوز نشریات چاپی و الکترونیک در استان یزد ثبت شده است که ۱۲۴ مورد از نشریات در نوبت هیئت نظارت هستند که ۴ مورد از این موارد هم آماده طرح در این هیئت برای دریافت مجوز فعالیت هستند.

وی افزود:  ۱۰۶عنوان از نشریاتی که در استان یزد چه در حوزه چاپی و چه در حوزه الکترونیک برخط و غیربرخط فعالیت دارند، عمومی هستند، ۴۴ عنوان تخصصی و پنج عنوان از نشریات هم مربوط به نشریات اختصاصی هستند.

معاون اداره کل ارشاد یزد گفت: مابقی درخواست‌هایی که برای کسب مجوز صادر شده به دلیل عدم تکمیل مدارک در نوبت قرار نگرفته‌اند و پس از تکمیل مدارک لازم توسط درخواست کننده، در نوبت قرار می‌گیرند.

حوتی نژاد تصریح کرد: تنها مرجع رسمی رسانه‌های دارای مجوز کشور سامانه جامع رسانه‌های کشور است و این سامانه در راستای شفاف‌سازی و اطلاعات صریح و پیگیری‌های انجام شده راه‌اندازی شده است.

وی افزود: اشخاص  می توانند به روز و آنلاین رسانه‌های کشور را رصد کنند و برای اطلاع از فعالیت‌ها و شرایط آنها می‌توانند به این سامانه مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.