اهواز_ استاندار خوزستان با اشاره به تلاش دولت برای ایجاد فرصت های شغلی در استان های با ظرفیت گفت:دولت برای ایجاد اشتغال پایدار به سرمایه گذاری نگاه ویژه دارد.

 دولت برای اشتغال پایدار نگاه ویژه ای به سرمایه گذاری بخش خصوصی دارد

به گزارش قدس آنلاین،  غلامرضا شریعتی در نشست شورای اشتغال استان و پیگیری پروژه های اشتغالزا در سالن اجتماعات سد و نیروگاه کرخه افزود:استان خوزستان از ظرفیت و پتانسیل های متعددی برخوردار است که سرمایه گذاری در این بخش ها به ایجاد اشتغال پایدار می انجامد.
وی با تاکید بر حفظ فرصت های شغلی موجود و تلاش برای افزایش اشتغالزایی افزود:تکمیل و پیگیری جدی پروژه های اشتغالزا در سطح استان خوزستان مورد توجه قرار گرفته است که بخشی از اشتغال استان از این طریق تحقق می یابد.
وی با اشاره به نیاز اندیمشک به ایجاد اشتغال بیان کرد: مسئولان استان برای تکمیل طرح های صنعتی اندیمشک به خصوص بندر خشک و نیروگاه جریانی و دز، وارد عمل شده و به زودی روند اجرایی آن ها تسریع می شود.
وی بیان کرد:۲۵۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارت ملی، برای تکمیل سد بالارود اندیمشک اعتبار در نظر گرفته شده است و به زودی این سد آب گیری می شود.
شریعتی گفت:در خصوص پرورش آبزیان در سدهای استان بحث شده است و سد مارون به عنوان پایلوت برای این طرح انتخاب شده است و سازمان آب و برق در این خصوص پیگیری کند.
استاندار خوزستان همچنین دستور پیگیری مجتمع های گاو شیری اندیمشک را به دستگاههای مربوطه داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.