بجنورد- معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از توزیع بیش از سه هزار جلد کتاب در استان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

بیش از سه هزار جلد کتاب در خراسان شمالی توزیع شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ رضا رضایی در این رابطه افزود: با همت معاون امور فرهنگی این اداره کل و همکاری ادارات شهرستانها بیش از سه هزار جلد کتاب با ٥٠٠ عنوان بین ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با موضوعات دینی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و غیره توزیع شده است.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی در سطح جامعه نهادینه شود، ابراز داشت: رشد و تعالی روحی با شناخت و بصیرت میسر می‌گردد و مهمترین ابزار در این فرایند، کتاب و کتاب خوانی است.

رضایی بیان داشت: امروزه کتاب می تواند جایگاه خوبی را به جای فضای مجازی برای جوانان و نوجوانان ما داشته باشد.

گفتنی است: بازدید و تجلیل از کتابفروشی ها، رونمایی از کتاب های چاپ شده توسط ناشران و نویسندگان استان، برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرستانها، تجلیل از ناشران، اهداء کتاب، برگزاری جلسات نقد و بررسی راه اندازی ایستگاه مطالعه ، پیگیری اجرای نمودن طرح فراگیر ملی(پایتخت کتاب ایران، روستا و عشایر دوستدار کتاب)،پیگیری معافیت مالیاتی کتابفروشی ها و ارائه تسهیلات نوسازی به آنان و بازدید از کتابخانه های عمومی از برنامه های این معاونت در هفته کتاب و کتابخوابی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.