یزد - مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: شهرک صنعتی یزدمهر به عنوان یک شهرک جدیدالاحداث از پتانسل و ظرفیت فراوانی برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برخوردار است .

شهرک صنعتی یزدمهر جاذبه‌ جدید سرمایه‌گذاری استان یزد است

به گزارش قدس آنلاین، سید مسعود عظیمی با بیان این خبر اظهارداشت: شهرک صنعتی یزدمهر در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان واقع شده و به دلیل شرایط خاص جغرافیایی از مزایای بالای جذب سرمایه و ساخت واحدهای صنعتی برخوردار است . 

وی افزود: این شهرک صنعتی با مساحتی بالغ بر ۶۹۰ هکتار در مسیر جاده یزد - بندرعباس قرار گرفته و به دلیل ترانزیتی بودن این جاده و نیز نزدیک بودن به بندر خشک پیشگامان و مسیر ریلی از مزایا و پتانسیل‌های بالایی جهت جذب سرمایه‌های بخش تولید و اشتغال برخوردار است . 

عظیمی با اشاره به این که امکانات زیرساختی این شهرک صنعتی از قبیل آب، برق، جدول‌گذاری و خیابان کشی تأمین شده است، تصریح کرد: با توجه به جدید الاحداث بودن این شهرک صنعتی تا کنون تعداد ۱۱ قرارداد واگذاری در این شهرک منعقد شده است . 

وی با اشاره به تکمیل شدن ظرفیت شهرک صنعتی یزد، گفت: شهرک صنعتی یزدمهر با توجه به مزیت‌های خاص خود برای بسیاری از سرمایه‌گذاران و قعالان اقتصادی از جاذبه لازم برخوردار است . 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.