شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در پیامی حادثه‌ی غم‌انگیز زمین‌لرزه در غرب کشور را به مصیبت دیدگان این حادثه تسلیت گفت.

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به حادثه دیدگان غرب کشور

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نمایندگی ولی فقیه،در پی حادثه‌ی غم‌انگیز زمین‌لرزه در غرب کشور که به جان‌باختن و زخمی شدن جمعی از هم‌وطنان منجر شد، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد با صدور پیامی، ضمن تسلیت این حادثه مصیبت‌بار، صبر و ایستادگی، همدردی و کمک به آسیب دیدگان، مشارکت همگانی در بازسازی مناطق ویران شده، از عوامل موفقیت در این آزمون الهی دانست و گفت: هم استانی های عزیز در استان پرمهر چهارمحال و بختیاری می توانند کمکهای نقدی و غیرنقدی خود را در شهرکرد به مصلای بزرگ امام خمینی(ره) و در دیگر مناطق به محل های اقامه نماز جمعه تحویل دهند.

متن پیام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر زلزله غرب کشور، ایران اسلامی را در سوگ و غم از دست دادن هموطنان نشاند؛ این حادثه و امثال آن قطعاً از آزمونهای بزرگ پروردگار متعال است؛ صبر و ایستادگی، همدردی و کمک به آسیب دیدگان، مشارکت همگانی در بازسازی مناطق ویران شده، از عوامل موفقیت در این آزمون الهی است.

اینجانب ضمن تسلیت به بازماندگان و کسانی که عزیزان خود را در این حادثه از دست دادند برای جان باختگان غفران واسعه  الهی مسألت دارم؛ امید است با صبر و شکیبائی و با کمک و همدردی و مساعدت همگانی قدری از آلام هموطنان آسیب دیده کاهش یافته و از اجر وافر برخوردار شوند.

هم استانیهای عزیز در استان پرمهر چهارمحال و بختیاری می توانند کمکهای نقدی و غیرنقدی خود را در شهرکرد به مصلای بزرگ امام خمینی(ره) و در دیگر مناطق به محلهای اقامه نماز جمعه تحویل دهند.

۲۲/آبان/۱۳۹۶

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد

محمد علی نکونام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.