شهرکرد-فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف ۲۳۹ کیلو گرم تریاک از یک خودرو وانت در محور سمیرم به بروجن طی عملیات مشترک پلیس چهارمحال و بختیاری و اصفهان خبر داد.

۲۳۹ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس چهارمحال و بختیاری و اصفهان کشف شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار غلامعباس غلامزاده  با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی برانتقال مواد مخدر توسط  سوداگران مرگ از استان اصفهان و توزیع در سطح شهرستان بروجن موضوع در دستور کار اکیپ عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: با همکاری عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان پس از انجام کار اطلاعاتی دقیق و شناسایی خودرو قاچاقچیان ضمن کسب مجوز قضائی خودرو وانت آنها در محور سمیرم به بروجن شناسایی و به آن دستور ایست داده شد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: راننده خودرو ضمن بی توجهی به دستور ایست و اخطارهای مکرر پلیس با سرعت زیاد اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز طولانی ماموران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی خودرو مذکور را متوقف و سه سرنشین آن را دستگیر کردند.

سردارغلامزاده با اشاره به کشف ۲۳۹ کیلوگرم تریاک جاساز از داخل خودرو از معرفی متهمان به مرجع قضائی خبر داد وگفت: برخورد قاطع و قانونی با سوداگران مرگ از برنامه های مهم فرماندهی انتظامی استان است که همواره در دستور کار قرار دارد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.