در حالی که کار امدادرسانی ادامه دارد آمار جان‌باختگان زلزله ۷.۳ ریشتری کرمانشاه به ۴۰۷ نفر و زخمی ها به ۶۷۰۰ رسید.

آمار جان‌باختگان زلزله کرمانشاه به ۴۰۷ نفر رسید/وقوع بیش ۱۵۰ پس لرزه

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین پزشکی قانونی کرمانشاه اعلام کرد آمار جان‌باختگان زلزله ۷.۳ ریشتری کرمانشاه به۴۰۷ نفر و زخمی ها به ۶۷۰۰ نفر رسید. این در حالی است که به دلیل شرایط منطقه و ادامه آواربرداری و امدادرسانی هنوز اطلاعات دقیقی از تعداد جان‌باختگان این حادثه در دست نیست.

زلزله شب گذشته غرب کشور که کانون آن ازگله بوده است در ساعت ۲۱ و ۴۸ دقیقه شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۶ رخ داد و شدت زمین‌لرزه به حدی بود که باعث لرزش در منطقه سلیمانیه و حلبچه عراق و استان‌های ایلام، همدان، لرستان، خوزستان و حتی لرزش آن تا تهران احساس شد و تا ساعت ۱۹ امروز بیش ۱۵۰ پس‌لرزه در استان کرمانشاه گزارش‌شده است.

وزیر کشور، وزیر بهداشت، فرمانده سپاه پاسداران، فرمانده ارتش، فرمانده نیروی انتظامی و مدیران نهادهای درمانی و اورژانسی از صبح امروز در منطقه سرپل ذهاب حاضر شدند و ضمن تشکیل ستاد بحران از نزدیک آخرین وضعیت منطقه را بررسی کردند.

در حال حاضر آواربرداری و امدادرسانی ادامه دارد اگرچه با تاریک و سرد شدن هوا کار امدادرسانی سخت‌تر پیش می‌رود.

چادرهای اسکان در مناطق زلزله‌زده توزیع‌شده است.

اگرچه تعداد زیادی آب و بسته‌های خوراکی توزیع‌شده است اما به دلیل عمق فاجعه و منطقه تحت تأثیر زلزله همچنان به آب و مواد خوراکی احتیاج است.

تعدادی از مجروحان و مصدومان این حادثه نیز از طریق فرودگاه کرمانشاه به تهران منتقل و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان‌های تهران منتقل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.