کرج- تیم فوتسال مقاومت البرز با قبول شکست پرگل مقابل تاسیسات دریایی تهران برای سومین هفته پیاپی متحمل شکست شد تا ناکامی های این تیم به خصوص در نیم فصل دوم بازی ها ادامه پیدا کند.

تداوم ناکامی مقاومت در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین در این بازی که عصر دوشنبه در سالن انقلاب اسلامی کرج برگزار شد شاگردان مسعود کیانفر در نهایت با نتیجه ۸ بریک مقابل یاران وحید شمسایی شکست خوردند.

در این دیدار تیم مهمان با ۵ گل مهدی جاوید، ۲ گل وحید شمسایی و یک گل مجید خدابنده دروازه نماینده البرز را گل باران کرد و در سوی مقابل تک گل تیم میزبان به وسیله احسان سهیلی مقدم به ثمر رسید.

این شکست خانگی در حالی برای مقاومت رقم خورد که نماینده البرز در دوبازی گذشته خود نیز برابر تیم های گیتی پسند و شهروند ساری با نتیجه پرگل شکست خورده بود و حال با این شکست زنگ خطر  برای این تیم در نیم فصل دوم بازی ها به صدا درآمده است.

مقاومت با این شکست در امتیاز ۱۸ باقی ماند وبا توجه به کسب نتایج سایر تیم ها باز هم در جدول رده بندی تنزل کرد وبه رتبه یازدهم سقوط کرد.

درسوی مقابل تاسیسات دریایی پس از چند هفته ناکامی در کرج از بحران خارج شد وبا کسب ۳ امتیاز ارزشمند فاصله اش را با تیم های اول ودوم جدول کاهش داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.