تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در جام جهانی آماده می کند در دیدار برابر ونزوئلا در حالی به برتری رسید که در این دیدار هم ملی پوشان محک جدی نخوردند.

تیم ملی فوتبال ایران برابر ونزوئلا به پیروزی رسید

به گزارش قدس آنلاین، شاگردان کارلوس کی روش که چند روز قبل در دیداری تدارکاتی برابر تیم دوم پاناما به برتری رسیده بود، شامگاه امروز دوشنبه در شهر نایمخن هلند به مصاف تیم ملی ونزوئلا رفت و به برتری یک بر صفر رسید. علیرضا جهانبخش در دقیقه ۵۶ برای ایران گل زد. 

ملی پوشان کشورمان که در اردوی آماده سازی اروپا حضور دارد در حالی به مصاف تیم ونزوئلا رفت که در دیدار برابر پاناما محک جدی نخورد و علاقمندان به فوتبال امیدوار بودند در این دیدار ملی پوشان ایران محک جدید بخورند و تحت فشار قرار بگیرند اما این اتفاق رخ نداد. 

در نیمه اول تیم حریف نتوانست موقعیت خطرناکی روی دروازه ایران ایجاد کند و این شاگردان کی روش بودند که نمایش بهتری داشتند. این اتفاق در نیمه دوم هم رخ داد  و اکثر زمان بازی در اختیار ایران بود. 

تیم ملی که نمایش بهتری از حریف داشت در دقیقه ۵۶ روی پاس خوب وحید امیری که برای علیرضا جهانبخش ارسال شد به گل برتری رسید و جهانبخش در ورزشگاهی که بازیهای زیادی را انجام داده است دروازه حریف را باز کرد.

در ۲۰ دقیقه پایانی تا حدودی تیم ونزوئلا توانست فشارهایی را روی دروازه ایران ایجاد کند که در همین چند صحنه ضعف خط دفاعی و آشفتگی بازیکنان مشخص شد و کی روش خوش شانس بود که دروازه تیمش در چند صحنه خطرناک باز نشد. 

تیم ملی در دقیقه ۸۴ می توانست گل دوم را وارد دروازه حریف کند اما سردار آزمون ضربه اش را به بدن دروازه بان ونزوئلا زد و توپ برگشتی هم ثمری برای ایران نداشت. در دقیقه ۸۸ هم اکبر ایمانی با شوتی تماشایی دروازه حریف را تهدید کرد که دروازه بان توپ را به کرنر فرستاد. 

آنچه در این بازی مشخص شد ضعف هایی است که تیم ملی در خط دفاعی و ساختار دفاعی دارد و هر گاه که بازیکنان حریف حمله جدی را طراحی کردند به دروازه ایران رسیدند که با خوش شانسی و یا واکنش دروازه بان به گل نمی رسیدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.