شهرکرد-معاون سیاسی، امنیتی وزارت کشور گفت: امید است با همدلی و همیاری تمامی مسئولان، استاندار جدید استان بتواند طرح ها و مصوبات نیمه تمام مانده را به سرانجام برساند.

مسئولان چهارمحال و بختیاری با همدلی استاندار جدید را در پیشرفت استان حمایت کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،اسماعیل جبارزاده شامگاه دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توفیق واقعی یعنی انسان در هر زمینه‌ای بتواند بر اساس توانمندی خود خدمت کند و امید است، استاندار جدید چهارمحال و بختیاری بتواند خدمت صادقانه‌ای در طول دوره خدمتی خود به مردم استان داشته باشد.
وی افزود: عملکرد قاسم سلیمانی استاندار سابق چهارمحال و بختیاری در ۴ سال گذشته قابل قبول بوده است و امید است با همدلی و همیاری تمامی مسئولان، استاندار جدید استان بتواند طرح ها و مصوبات نیمه تمام مانده را به سرانجام برساند.

معاون سیاسی، امنیتی وزارت کشور با اشاره به مشکلات و دغدغه های چهارمحال و بختیاری گفت: تمام مشکلات موجود در  چهارمحال و بختیاری با اولویت اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی قابل حل است.

وی در پایان با اشاره به اینکه آسایش و امنیت در هر استان را مدیون اعضای شورای تأمین استان‌ها هستیم‌، گفت:از حافظان امنیت در چهارمحال و بختیاری صمیمانه تشکر می‌کنیم و به استاندار جدید توصیه می‌کنیم که در راستای تحقق اهداف دولت گام بردارند.
به گزارش قدس آنلاین، در این مراسم اقبال عباسی بعنوان استاندار جدید چهارمحال و بختیاری معرفی شد و از تلاش ها و زحمات قاسم سلیمانی دشتکی استاندار سابق تقدیر و تشکر بعمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.