جمعیت الوفاق بحرین در واکنش به اتهامات جدید وارده به دبیرکل این جمعیت، آنرا بی اهمیت و نشان دهنده اوج بحرانی که آل خلیفه با آن دست و پنجه نرم می کند، دانست.

الوفاق بحرین: اتهامات ضد علی سلمان اوج بحران رژیم را نشان می دهد

به گزارش قدس آنلاین، جمعیت الوفاق اعلام کرد: اتهامات جدید وارده به شیخ علی سلمان مبنی بر جاسوسی و توطئه با قطر برای سرنگونی نظام، بی اهمیت، حیله گرانه، ساختگی و نمایانگر حجم بحران مبتلا به نظام بحرین است.

جمعیت الوفاق بحرین در واکنش به اتهامات جدید وارده به دبیرکل این جمعیت شیخ علی سلمان و دو تن از اعضای آن مبنی بر جاسوسی برای قطر و توطئه برای سرنگونی حکومت، آن را بی اهمیت و گستاخانه دانست و اعلام کرد: این منعکس کننده حجم بحرانی است که نظام در قبال ملت و در منطقه و جامعه بین المللی دچار آن است‌.

در بیانیه الوفاق تاکید شده است این اتهامات فریبکارانه و ساختگی بوده و تنها برای فرار از بلوغ سیاسی در خصوص ضرورت شکل گیری تحولات ریشه ای و فراگیر جهت دستیابی به دموکراسی طرح شده اند، سودجویی از درگیری های منطقه برای فشار آوردن بر حرکت معارضه ملی نخواهد توانست التزام آن را به اصول ملی نفی کند و یا آن را در ساختن آینده استقرار سیاسی در بحرین نادیده انگارد.

الوفاق این رفتار نظام را روشی غیر قانونی دانسته است و اینکه این رفتار سبب می شود بحرین بیش از پیش به سمت ضرورت تشکیل حکومت قانونمند موسساتی برپایه قانون اساسی و التزام به خواسته های مردمی سوق داده شود. خواسته های مردم بحرین شامل؛تحول در جهت دموکراسی و نفی استبداد، نفی انحصار سلطه و ثروت و تمامی ارکان حیات، توقف جرایم و تجاوزات آشکار به حقوق انسان، توقف فساد و چپاول ثروت ملی و همچنین اصلاح سیستم قضایی برای تشکیل سیستم قضایی مستقل و پاک است.

الوفاق یاد آور شد باورهای ملی ریشه دار الوفاق آن را به سمت محافظت از بحرین و مردم آن پیش می برد.

شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق دربند آل خلیفه است و رژیم اتهامات واهی به وی وارد کرده است.

منبع: شبکه اللولوه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.