قزوین_ مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: در روز دوشنبه هفته جاری، بیش از ۴۰۰ نفر از مردم نوع دوست این استان برای کمک به هموطنان در استان کرمانشاه به انتقال خون استان مراجعه کردند.

بیش از ۴۰۰ نفر از مردم قزوین به پایگاه های انتقال خون مراجعه کردند

محمدحسین برادران در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: آمادگی لازم برای اهدای خون هم استانی های دارنده گروه خونی o را در اداره کل انتقال خون استان قزوین را داریم و دارندگان سایر گروه های خونی می توانند به صورت حضوری و غیرحضوری ثبت نام اینترنتی کنند.

وی افزود: در حال حاضر، ذخایر خونی برای کمک به حادثه دیدگان زلزله استان کرمانشاه مناسب است و روند اهدای خون از صبح روز سه شنبه هفته جاری براساس روزهای گذشته خواهد بود.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین با بیان اینکه پایگاه انتقال خون قزوین و تاکستان فعال است، عنوان کرد: علاقمندان به اهدای خون می توانند از ساعت ۸ صبح الی ۲۰ به مرکز قزوین و ساعت ۸ الی ۱۳ به مرکز انتقال خون تاکستان مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: باتوجه به وقوع زلزله ۷.۳ ریشتری در برخی از مناطق کشور، خون مورد نیاز زلزله زدگان غرب کشور تأمین شده است.

برادران بیان کرد: در روز دوشنبه هفته جاری، بیش از ۴۰۰ نفر از مردم نوع دوست استان قزوین برای کمک به هموطنان در استان کرمانشاه به پایگاه های انتقال خون این استان مراجعه کرده اند.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین یادآور شد: بیش از  ۲۰۰ نفر هم برای اهدای خون در روزهای آینده ثبت نام کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.