شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: رفع مشکلات هر استان تنها با منابع دولتی برطرف نمی شود، بلکه باید علاوه بر تلاش در جذب سرمایه گذاران از سرمایه های فکری و معنوی مردم بویژه جوانان نیز در جهت رفع این مشکلات استفاده کرد.

باید از ظرفیت های فکری و معنوی جوانان استفاده کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اقبال عباسی شامگاه دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: استان چهارمحال و بختیاری با وجود ظرفیت های طبیعی عظیم و موقعیت استراتژیک در منطقه با مشکلات متعددی روبرو است که امیدوارم با همکاری همه مسئولین بتوان گامی در جهت بهبود مشکلات و وضعیت مردم این استان برداشت.

وی افزود: رفع مشکلات هر استان تنها با منابع دولتی مرتفع نمی شود، بلکه باید علاوه بر تلاش در جذب سرمایه گذاران از سرمایه های فکری و معنوی مردم بویژه جوانان نیز در جهت رفع این مشکلات استفاده کرد.

عباسی تاکید کرد: جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در دست‌یابی به اهداف و رفع موانع و معضلات جامعه  تأثیرگذار است.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: وجود کارگاه‌های راکد، بحران و معضل کم آبی و نرخ بالای بیکاری دور از شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی است،که باید با وحدت،همدلی و تعامل بین دستگاهی معضلات استان را رفع کرد. 

وی افزود: امروزه فقر باعث بروز بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در جامعه شده و مهم‌ترین دلیل فقر در جامعه نبود شغل و بیکاری در بین افراد جامعه است، پس تلاش برای ریشه‌کنی فقر ضروری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.