کرج- مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز گفت: آلودگی، ترافیک، استرس و ناهنجاری اجتماعی کلید واژه هایی است که مهمان کرج شده است و برهوای پاک و باغ های زیبای این کلانشهرکرج اثر گذار بوده است.

آلودگی و ترافیک مهمان کلانشهر کرج شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، تقی رضایی صبح سه شنبه در همایش روز شهرساز که با محوریت ارتقا کیفیت زندگی برگزار می شود اظهار کرد: کرج به عنوان دروازه غربی تهران و شاهراه ورودی سایر استانها محل ورود سیر بالای جمعیت شده به نحوی که این کلانشهر پذیرنده مهاجرت تهران و سایراستانها بوده است.

تقی رضایی با اشاره به حادثه زلزله اخیر درغرب کشور گفت: در این گردهمایی مسائلی همچون مشکلات حوزه سکونتگاه ها و بررسی حوادث غیر مترقبه انجام خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی البرز با بیان اینکه نرخ رشد جمعیتی شهری کرج  ۳/۶۵ درصد است افزود: ۹۳ درصد جمعیت کشور نشین است و شهرهای اقماری استان نیز به همین ترتیب رشد جمعیتی بالایی را در سال های اخیر را داشته است.

رضایی با بیان اینکه طرح های توسعه ای و عمرانی تهیه شده شهری با ظرفیت جمعیتی شهرها و کاربری های مدنظر همخوانی ندارد  گفت: توجه به کیفیت زندگی مدنظر نبوده است  وهمین رویکرد موجب اجرای طرح های ناقص شده است.

وی در پایان افزود: در کمیسیون ماده  ۵ و درکارگروه های تخصصی شرایطی برای فعالیت هر چه بیشترشهرسازان فراهم شده است  و با انجام اقدامات اجرایی و نظارتی بیشتر می توان محیطی امن، شاد و سرزنده در شهر ایجاد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.