اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی جان باختن تعدادی از هموطنان را در زلزله غرب کشور تسلیت گفت و بر امدادرسانی به آسیب دیدگان تاکید کرد.

همدردی آیت الله دری نجف آبادی با زلزله زدگان

 به گزارش قدس آنلاین، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در پیامی افزود: خبر حادثه ناگوار زلزله غرب کشور که به دنبال آن تعداد قابل توجهی از هموطنان در سرپل ذهاب، اسلام آباد غرب، ثلاث باباجانی، کرند غرب و قصر شیرین جان خود را از دست دادند و تعداد زیادی نیز مجروح و مصدوم شدند، آحاد ملت مومن و موحد ایران اسلامی را به سوگ نشاند.

وی ادامه داد: ملت شهید پرور ایران اسلامی در ایام اربعین سرور و سالار شهیدان و دهه آخر ماه صفر که ایام سوگواری حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) است، در سوگ هموطنان خود در غرب کشور می نشینند و با بازماندگان جان باختگان این حادثه اظهار همدردی می کنند.

امام جمعه اراک بیان کرد: آحاد جامعه ایران اسلامی بخصوص دستگاه های اجرایی خدمات رسان از قبیل جمعیت هلال احمر باید خدمات امدادی خود را در اسرع وقت انجام دهند و نباید حتی یک لحظه فرصت را از دست داد چرا که یک لحظه غفلت ممکن است بر شمار جان باختگان بیفزاید.

وی اظهار کرد: دستگاه های اجرایی استان مرکزی نیز به لحاظ نزدیکی به استان کرمانشاه وظیفه سنگینی در امداد رسانی به زلزله زدگان دارند و باید نیروها و تجهیزات مورد نیاز را در اسرع وقت به مناطق آسیب دیده اعزام کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: اگر چه این حادثه غم انگیز آحاد ملت را به شوگ نشاند اما ملت باید یکبار دیگر با وحدت و یکپارچگی ملی، احساس برادری و نوع دوستی خود را با امدادرسانی به هنگام به زلزله زدگان به منصه ظهور بگذارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.