کرج- رییس هیئت تکواندو استان البرز گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته حضور تکواندوکاران البرزی در لیگ های مختلف کشور با رشدی ۲۰ درصدی به نسبت سال قبل به حدود ۵۰۰ نفر رسیده است.

فعالیت ۵۰۰ تکواندو کار البرزی در لیگ های مختلف کشور

محمد نوذری در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: این افزایش ورزشکار به دلیل رشد حضور نمایندگان البرز در لیگ های مختلف کشوری و علاقمندی روزافزون باشگاه های مختلف کشور به بهره گیری از تکواندوکاران این استان بوده است.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار در دوره فعالیت استانی البرز ۲ نماینده در لیگ برتر کشور دارد گفت: خوشبختانه این خلاء پر شده و البرز به عنوان یکی از قطب های تکواندو کشور به چندین سال غیبت خود در بالاترین سطح باشگاهی کشور پایان داد.

نوذری با اشاره به حضور تیم های باسابقه در لیگ برتر کشور گفت: شرکت دو نماینده از البرز در فصل جدید لیگ برتر برای ما ارزشمند است وانتظار بیشتری نداریم.

رییس هیئت تکواندو استان البرز با تاکید براینکه شاکله بسیاری ازتیم های حاضر در لیگ برتر را البرزی ها تشکیل می دهند گفت: برای مثال تیم دانشگاه آزاد با بهره گیری از ترکیبی کاملا البرزی در مسابقات حاضر است.

وی در پایان به مسابقات قهرمانی کشور امیدها اشاره کرد و گفت: این مسابقات با توجه به انتخابی بودن جهت تشکیل تیم ملی از اهمیت زیادی برخوردار است وامیدوارم بتوانیم نتایج خوبی در این مسابقات بگیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.