در حالی که اعلام شده است کار امداد و نجات به پایان رسیده است، سازمان مدیریت بحران کشور آخرین آمار جانباختگان زمین لرزه را ۴۲۳ نفر اعلام کرده است.

آمار جانباختگان زمین لرزه به ۴۲۳ نفر رسید/ حضور رئیس جمهور در سرپل ذهاب/وقوع زمین لرزه جدید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ در حالی که رئیس اورژانس کشور اعلام کرده است کار امداد و نجات و جست و جوی افرادی که در زیر آوار مانده اند  تقریباً رو به اتمام است، معاون سازمان مدیریت بحران کشور آخرین آمار جانباختگان زمین لرزه را ۴۲۳ نفر اعلام کرد است. 

بر اساس آخرین آمار تعداد مجروحان این حادثه نیز تاکنون ۷۴۶۰ نفر اعلام شده است که تعدادی از آنان در کرمانشاه و بقیه از طریق فرودگاه کرمانشاه به مراکز درمانی دیگر استانها خصوصا تهران منتقل شده اند.

رئیس جمهور نیز ساعتی قبل برای بازدید از وضعیت مناطق زلزله زده وارد کرمانشاه و سپس  وارد سرپلذهاب شد.

رییس‌ جمهور در فرودگاه کرمانشاه با تأکید بر اینکه «همه مردم ایران در کنار کرمانشاه هستند»، به آسیب دیدگان از زلزله اطمینان داد که دولت با همه توان خود برای یاری آسیب دیدگان، وارد عمل شده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تلاش خواهد کرد تا این معضل را حل و فصل کند.

دکتر روحانی همچنین از مناطق زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب بازدید کرد.

رییس جمهور در این بازدید با توضیح مسوولان ذیربط در جریان چگونگی خسارت ها و روند امداد رسانی به مردم آسیب دیده از زلزله قرار گرفت و با آسیب دیدگان و مردم زلزله زده در این شهرستان دیدار و ضمن شنیدن صحبت ها و درددلهایشان، نظرات آنها را درباره نحوه امدادرسانی ها، کمبودها و مشکلات موجود جویا و دستورات لازم برای جبران کاستی ها و رفع مشکلات مردم به مسوولان مربوطه صادر کرد.

گزارش ها حاکی از ترافیک سنگین در محور منتهی به محل بازدید رییس جمهور است.

همچنین حجت‌الاسلام معزی، نماینده و فرستاده مقام معظم رهبری از مناطق زلزله‌ زده بازدید کرد.

بنابر گزارش ها پیش از ظهر امروز زلزله ای با بزرگی ۴ ریشتر، قصر شیرین را لرزاند. این زمین لرزه ساعت ۱۱ و ۵ دقیقه و ۴۵ ثانیه به وقوع پیوست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.