کرمان - استاندار کرمان و دکتر حمزه نماینده مردم شهرستان‌های کهنوج، منوجان، قلعه‌گنج، رودبار جنوب و فاریاب به همراه موسسه هنرمندان پیشکسوت در یک حرکت ابداعی و کم‌نظیر برای توسعۀ منطقۀ محروم رودبار جنوب با هم همراه شدند.

همراهی هنر با توسعه در مناطق محروم استان کرمان

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی استانداری کرمان، در جلسه‌ای که در موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور هنرمندان پیشکسوت، مدیران استانی و منطقه‌ای کرمان و نماینده مردم منطقه رودبار جنوب برگزار شد؛ همه بر آن شدند که با همت و به میان آوردن سرمایۀ اجتماعی، در منطقه محروم رودبار جنوب خلق کار و ثروت کنند.

 در اولین دیدار استاندار کرمان با اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت «عزت‌اله مهرآوران، رضا ناجی، صفا آقاجانی، کیهان دخت امین، محسن علی اکبری، علی‌محمد زارع  و سیدعباس عظیمی» حضور داشتند و در دیدار دوم هم از موسسه پیشکسوتان «داریوش ارجمند، احمد عزیزی، هوشنگ توکلی، رضا بنفشه‌خواه، جلیل فرجاد، عزت‌اله مهرآوران، محمود پاک‌نیت، کریم اکبری مبارکه و خانم‌ها مهوش صبرکن، صفا آقاجانی و مریم معترف» حضور داشتند.

گفتنی است: الگویی در استان کرمان در قالب اقتصاد مقاومتی در حال فعالیت برای ایجاد کار و ثروت است که «معین اقتصادی» نام دارد، حال امید است که موسسه هنرمندان پیشکسوت با سرمایۀ اجتماعی که در وجود هنرمندان نهفته، بتواند «معین فرهنگی» برای سراسر کشور باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.