یزد - معاون امور برنامه ریزی شرکت ملی گاز ایران گفت: در استان یزد پروژه های گازرسانی بسیار زیادی برای تقویت زیرساخت‌های لازم در زمینه تامین انرژی در بخش های مختلف انجام شده است.

پروژه های گازرسانی زیادی در استان یزد انجام شده است

به گزارش قدس آنلاین، مشایخی که برای حضوردر دومین گردهمایی امور برنامه ریزی شرکت های گاز استانی به یزد سفر کرده اظهارداشت: نگرش مثبت مردم و مسئولین نسبت به شرکت گاز حاصل بهره گیری از خرد جمعی و همدلی و تعامل موجود بین شرکت ملی گاز ایران و شرکت های گاز استانی است.

وی افزود: این شرکت موظف است در جهت گسترش سطح کیفی و کمی خدمات مناسب در جهت کسب رضایت حداکثری مردم استان گام برداشته و حمایت استانداری های می تواند کمک شایانی به این امر داشته باشد.

مشایخی تصریح کرد: با توجه به شرایط استان صنعتی یزد  برای بهبود و توسعه خدمات به مردم شریف، نجیب و مؤمن پروژه های دیگری در دست اجرا و در حال طراحی می باشد.

وی خاطر نشان ساخت : صنعت گاز به عنوان یکی از عوامل مهم در توسعه استان و ایجاد صنایع جدید و اشتغال زایی جوانان و در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی ، تولید-اشتغال می باشد.

عملیات گازرسانی در سطح استان با سرعت قابل قبولی در حال انجام می باشد

مدیرعامل شرکت گاز استان یزدنیز دراین دیدارگفت: علی رغم موانع موجود به دلیل وسعت زیاد و شرایط آب و هوایی حاکم بر استان، عملیات گازرسانی در سطح استان با سرعت قابل قبولی در حال انجام می باشد.

منوچهرفلاح اظهارداشت: وجود صنایع متعدد در استان یزد و توسعه کشاورزی در بخش گلخانه ای و همچنین وجود کوره های آجرپزی، موجب اختصاص سهم بالای مصرف گاز استان شده است .

وی افزود : بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، شرگت گاز استان یزد در سال های ۹۴ و ۹۵ مقام اول تبدیل سوخت صنایع و واحدهای تولیدی به گاز طبیعی را در کل کشور کسب نموده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.