کرج- رئیس کمیسیون سرمایه‌ گذاری شورای اسلامی شهرکرج گفت: طرح تفصیلی این کلان‌شهر به‌ واسطه برخی از مسائل دچار تغییرات اساسی شده است و به همین دلیل نیازمند بررسی دقیق تری است

طرح تفصیلی شهرکرج نیازمند بررسی دقیق تری است

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، احد رسولی در همایش روز شهرسازی که پیش از ظهر سه‌شنبه در سالن همایش‌های میلاد کرج برگزار شد، اظهارکرد: رشد جمعیت در شهرهایی چون کرج نیاز به توسعه بافت های جدید و اصولی دارد اما این رویکرد جای خود را به بساز بفروشی  وسرمایه‌گذاری های کلان داده است.

رسولی با اشاره به اینکه مسکن مهر قرار بود مهر را بردل بنشاند اما امروز بر سر مردم آوار شده است، گفت: کمبود کیفیت بناهای خدماتی در شهری همچون کلانشهر کرج یکی از شاخص‌های ارزیابی و پاسخگویی به نیاز شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه  کلانشهر کرج فاقد فضای عمومی مناسبی است، گفت: باید درصدد ایجاد شهری سلامت  باشیم وهمراه با شهرسازی  ومعماری مناسب کرج را به‌عنوان شهری هویت مند معرفی نماییم.

رسولی در ادامه افزود: تعادل بخشی به فضای شهرکرج مدنظر قرار بگیرد و اهداف و سیاستهای آتی شورای پنجم شهر کرج در حوزه شهر سازی نیزاین مهم را دنبال خواهد کرد ضمن آنکه درزمینه رسیدگی به بافت های فرسوده شهر، هویت بخشی و ارائه رویکرد مناسب حرکت خواهیم کرد.

وی درپایان افزود: در حوزه شهری از جمله سلامت، محیط زیست وحوزه گردشگری به دنبال ایجاد خدمات نوین و توسعه شهری با تکیه بر قانون مداری هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.