سمنان- استاندار سمنان از حضور ۴۰۰ سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در همایش ‌سرمایه‌گذاری سمنان‌ خبر داد.

حضور ۴۰۰ سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در همایش ‌سرمایه‌گذاری سمنان‌

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا خباز عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات جلسه برنامه‌ریزی نهایی همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران اظهار داشت: در نامه‌نگاری‌های اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر درخواست اختصاص یک پنل ویژه‌این نهاد در همایش بزرگ فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران موافقت مسئولان برگزاری این همایش اعلام شد.

وی خاطرنشان کرد: همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری ابران در استان سمنان با ۸ پنل ویژه سرمایه‌گذاری و یک پنل ویژه مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می‌شود.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۱۴۰۰ این تعداد به بیش از ۱۰ پنل برسد افزود: همایش فرصت‌های ویژه سرمایه‌گذاری ایران در سمنان به مدت ۴ روز برگزار می‌شود و باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده کرد.

وی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت سرمایه‌گذاران خارجی در استان سمنان تصریح کرد: در این همایش بالغ‌بر ۴۰۰ سرمایه‌گذار داخلی و خارجی حضور خواهد داشت که می‌توانند تحول ویژه‌ای را در حوزه اقتصاد و اشتغال کشور ایجاد کنند.

خباز با بیان اینکه معرفی مناطق ویژه اقتصادی در استان سمنان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های استان سمنان در معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری است اذعان کرد: این استان ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه پنل های بانکی و بیمه‌ای، کشاورزی، صنایع وابسته، انرژی‌های مختلف تجدید پذیر برخوردار است.

وی توسعه و رونق گردشگری را از دیگر موارد مهم برای رونق اقتصادی و جذب سرمایه‌گذار خارجی دانست و گفت: بخش گردشگری یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌هایی و پرطرفدار برای سرمایه‌گذاری است چراکه با کمترین هزینه و بازدهی بالا می‌توان سرمایه‌گذاری مطلوبی را انجام داد.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه برنامه‌های نهایی این همایش تدوین‌شده است یادآور شد: در هر هیئت‌رئیسه‌ای که در این همایش فعالیت می‌کند دو سرمایه‌گذار ایرانی و دو سرمایه‌گذار خارجی می‌توانند محتویات مربوط به پنل را نقد و بررسی کنند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.