یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اعزام اولین کاروان منسجم کمک های استان به مناطق زلزله زده غرب در ۴۸ ساعت آینده خبر داد

اعزام کاروان کمکـهای استان به مناطق زلزله زده غرب تا ۴۸ساعت آینده

به گزارش قدس آنلاین، علی محمد احمدی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه فوری ستاد بحران استان افزود: ظرف دو روز آینده با هماهنگی های لازم و تامین امنیت مناسب اولین محموله کمک های استان راهی مناطق زلزله زده غرب کشور می شود.

احمدی با اشاره به گستردگی و غافلگیری در برابر زلزله گفت: عمق ویرانی این زلزله قابل توجه است و به دلیل توپوگرافی منطقه خسارات وسیع و پرهزینه است.

استاندار ابراز داشت: مردم ما در همه عرصه ها نشان داده اند که در صحنه هستند و عمق فاجعه به نحوی است که باید همه برای تعدیل آلام مردم کمک کنیم.

احمدی با بیان اینکه برخی اقلام و اکیپ ها به منطقه اعزام شده است گفت: باید آنچه در توان استان است به شکل یکجا و یکپارچه و در قالب یک کاروان به منطقه اعزام شود.

استاندار بیان داشت: بالای ۱۶۰ روستای منطقه تخریب شده است و وضعیت دمایی در حالت برودت و نزدیک به صفر قرار دارد و باید اقلام گرمایشی مانند پتو و همچنین خوراکی، کنسرو و ... جمع آوری و به منطقه اعزام شود.

وی بر همکاری اتاق بازرگانی، هلال احمر و ستاد بحران استان  و همچنین سایر دستگاه های متولی و بخش های مختلف برای تحقق هدفگذاری ارسال کمک ها تاکید کرد.

احمدی از اعزام یک تیم در راستای بررسی نحوه امداد رسانی و کم و کاستی های آن به غرب کشور با محوریت ستاد بحران خبر داد و افزود: ارائه گزارش تیم اعزام  شده به استان ضروری است.  

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.