کرج- شهردار کرج با بیان اینکه مابا کسی زد و بند نداریم گفت:هیچ تردیدی به خود راه نمی دهم و عزت و شرافتم را برای احدی هزینه نخواهم کرد.

عزت و شرافتم را برای احدی هزینه نخواهم کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اصغر نصیری صبح چهارشنبه در نطق پیش از جلسه شورای شهر کرج با اشاره به حادثه اخیر زلزله در شهر کرمانشاه که تلنگری برای ما مسئولین است گفت: باید در ساخت و سازهای شهری و بافت های فرسوده توجه بیشتری شود واولویت اول برای ما ساخت وسازهای استاندارد باشد.

وی با بیان اینکه مباحث مطرح شده در این روزها فضای شایعات را بیشتر کرده است اظهار کرد:اشخاصی هستند که به فکر دغدغه مردم  نیستند و نگرانی آنها موفقیت شورای پنجم شهر کرج است و به نظرم این افراد دلسوز شهر نیستند.

وی در ادامه افزود:  شایعات مطرح شده در شبکه های مجازی صحت نداشته و بعضی ها قصد ایجاد ناامیدی بین شهروندان و ایجاد خلل درعزم و اراده شورای پنجم دارند.

نصیری با اشاره به اینکه بنده تعهدم را با  تمام توان در جهت خدمت به مردم انجام خواهم داد گفت: کارهای ابتدایی که در این مدت انجام گرفته  به شهر نشاط داده است و در فضای شهرو میادین و محله های محروم رسیدگی لازم و ساماندهی لازم انجام شده است.

وی افزود: در مساجد از مردم خواستیم مطالبات خود را از شورا و شهرداربخواهند و به این فضا سازی ها توجه نکنند.

شهردار کرج با بیان اینکه مابا کسی زد و بند نداریم افزود:هیچ تردیدی به خود راه نمی دهم، عزت و شرافتم را هزینه احدی نخواهم کرد و با قاطعیت از جایگاهم دفاع خواهم کرد و مغلوب فضا سازی ها نخواهم شد.

وی در ادامه گفت:این مطالب ما را مصمم تر خواهد کرد چراکه پای دردل مردم در مساجد می نشینیم و مدیریت شهری و شورای شهر کرج حامی مردم هستند.

نصیری گفت: تذکرات اعضای شورا را با جان خریدارم  و ضمن عمل به تعهدات خود وارد فضای جوسازی ها نخواهیم شد.

شهردار کرج با اشاره به افرادی که از تهران همراه خود آورده است گفت:یک مدیر کل را فقط با خود آوردم و یک مدیر ارشد که مهندس کوثری  کرجی هستند، در واقع یک نفر با بنده آمده است  وبا اتوبوس کسی را نیاوردم.

نصیری با اشاره به اینکه نیروهای توانمند را به کار خواهم گرفت و اولویت نیروهای داخل شهرداری است  گفت: نیروهای متخصص و کارآ مد معرفی شود به کمسیون تخصصی تا در صحن علنی معرفی شوند.

وی در پایان گفت:باید نیروهای کارامد داشته باشیم تا زمان هدر نرود، مدیریت شهری به نتیجه کار فکر می کند و وارد فضای سیاسی ایجاد شده از سوی عده ای خاص نخواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.