کرج - به دنبال وقوع زلزله در استان های غربی کشور جامعه ورزش استان البرز نیز همپای دیگر اقشار جامعه در تلاش است برای جمع آوری کمک های مردمی نقش موثری را ایفا کند.

فعالیت چشمگیر جامعه ورزش البرز برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، از روز گذشته هیئت های ورزشی استان البرز و شهرستان ها در کنار سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان با سازماندهی نیروهای خود کار جمع آوری و دریافت کمک های غیر نقدی مردم را آغاز کرده اند.

در این ارتباط  معاون اداره کل ورزش وجوانان استان البرزبه قدس آنلاین گفت: با توجه به نیازهایی که در مناطق زلزله زده وجود دارد  جامعه ورزش البرز با تمام توان به این موضوع وارد شده تا وظیفه انسانی و اجتماعی خود را عمل کند.

فعال شدن ۱۲ پایگاه در فضاهای ورزشی

قدرت الله شمیرانی افزود: در این خصوص ۱۲پایگاه  جمع آوری کمک های غیر نقدی مردم توسط اداره کل ورزش و جوانان البرز برای هموطنان زلزله زده شکل گرفته است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: همچنین  ۱۰۰ نفر از اعضای سازمان های مردم نهاد و جمعی از اتومبیلرانان و موتورسواران استان البرز جهت کمک و امداد رسانی به استان کرمانشاه اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه این ۱۲ پایگاه در اماکن و سالن های ورزشی استان البرز ایجاد شده  است گفت: انتخاب پایگاه ها به نحوی بوده که در تمام مناطق شهری کرج ودیگر شهرهای استان قابل دسترس باشد و مردم و ورزشکاران بتوانند با سهولت کمک های خود را اهدا کنند.

اعزام ورزشکاران برای کمک رسانی

در همین ارتباط رییس اداره ورزش وجوانان کرج و جمعی از فعالان ورزشی و کارکنان این اداره قصد دارند روز پنج شنبه به استان کرمانشاه کنند و مایحتاج مورد نیاز زلزله زدگان را با خود به این منطقه ببرند.

در این سفر نفرات اعزامی علاوه بر مشارکت در امداد رسانی و کمک به آسیب دیدگان زلزله اخیر مایحتاج مورد نیاز اعم از البسه وپوشاک گرم، مواد غذایی  وکنسروجات را میان اقشار مختلف مردم منطقه توزیع خواهند کرد.

در حال حاضر تمام هیئت های ورزشی و تشکل های مردم نهادحوزه جوانان با تمام ظرفیت نیروهای خود را بسیج کرده اند تا در زمینه جمع آوری و ساماندهی کمک های مردمی سهیم شوند و با توجه به ظرفیت ۱۵۰ هزار نفری خانواده ورزش در البرز وفعالیت نزدیک به ۱۵۰ سازمان مردم نهاد در بخش جوانان به نظر می رسد کمک های قابل توجهی رقم بخورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.