کرج - سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان البرز از اعطای حکم خادمیاری امام رضا(ع) به ۴۰۰ نفر از متقاضیان این استان خبرداد.

اعطای حکم خادمیاری امام رضا(ع) به ۴۰۰ البرزی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عباس قاضی خانی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در مراسم افتتاح کانون خادمیاران رضوی ویژه اصحاب رسانه اظهار کرد: در این ارتباط هزار و ۷۰۰ شهروند برای خادمیاری آستان قدس رضوی ثبت نام کرده اند که با آموزش های لازم برای ۴۰۰ نفر حکم خادمی صادر شده است.

وی افزود: محرومیت زدایی وترویج معارف وسیره رضوی از مهم ترین اهداف خادمیاران آستان قدس رضوی است  و تلاش می کنیم با فعالیت مستمر در این کانون استانی در راستای تحقق اهداف تعریف شده گام برداریم.

عباس قاضی خانی با اشاره به افتتاح کانون خادمیاران رضوی برای اصحاب رسانه گفت: انتظار می رود فعالان رسانه ای در راستای ترویج فرهنگ  ومعارف اسلامی و سیره امام رضا (ع) اقدام کنند و به دنبال این هستیم با آغاز به کار این کانون شاهد ارتقاء انتشار اخبار رویدادهای خادمان رضوی استان البرز در بخش های مختلف باشیم.

وی تصریح کرد: نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز فعالیت خود را از سال ۹۴ در این استان آغاز کرده و به هیچ جناحی وابستگی ندارند لذا هرفردی با هر تفکری می تواند در این کانون حضور داشته باشد و به مردم خدمت رسانی کند.

قاضی خانی از اعزام بیش از ۲هزار شهروندان بالای ۴۰ سال البرز به مشهد مقدس به عنوان یکی از اقدامات مهم این نمایندگی  خبرداد و گفت: این افراد تاکنون به بارگاه امام رضا(ع) مشرف نشده بودند.

وی در پایان گفت:همه کسانی که در این کانون حضور پیدا می کنند رسالت عظیمی برعهده دارند و امیدارم بتوانیم ضمن کمک ودستگیری از محرومان موجب ارتقاء سطح فکری جامعه شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.