کرج- در جلسه شورای شهر کرج علاوه بر تصویب پرداخت کمک ۵۰۰ میلیون ریالی برای کمک به زلزله زدگان شهر کرمانشاه از اختصاص پاداش ۹۰۰ میلیون تومانی به مدیران شهرداری کرج انتقاد شد.

انتقاد از اختصاص پاداش ۹۰۰ میلیون تومانی به مدیران شهرداری کرج

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،  بیست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر کرج پیش از ظهر امروز چهارشنبه با حضور اعضای شورا و شهردارکرج  برگزارشد.

رئیس شورای شهر کرج با مخالفت در خصوص میزان حقوق و پاداش مدیران شهری که در صحن علنی مطرح شد اظهار کرد: با وجود اوضاع نامناسب مالی شهرداری به چه حسابی ۹۰۰ میلیون تومان پاداش به مدیران شهرداری باید پرداخت شود؟

وی افزود: به این دلیل همه اقشار از جمله استادان دانشگاه و کسبه قصد دارند شغل  خود را رها کنند و در شهرداری ها حضور داشته باشند.

سلیم نژاد رئیس کمسیون فرهنگی نیز در خصوص لایحه  ماده ۱۷ گفت: این لایحه مصوبه ای است که از طریق آن کمک هایی به قشر ضعیف پرداخت می شود و در مورد ورزشکارانی که فدراسیون دارند هزینه های پاداش را خود فدراسیون پرداخت می کنند.

وی در ادامه افزود:معاونت فرهنگی شهرداری با کمیسیون فرهنگی شورا تعامل ندارد، و این معاونت در زمینه کمک به نخبگان و مدال و آوران هماهنگی با کمیسیون فرهنگی داشته باشند.

 در ادامه لایحه دو فوریتی  در صحن علنی مطرح شد تا از محل اعتبار ماده ۱۶ شهرداری کرج علاوه بر ارسال ماشین الات و تجهیزات مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال کمک به زلزله زدگان شهر کرمانشاه اختصاص داده شود.

شهردار کرج در این خصوص گفت: در همان ساعات اولیه اعلام امادگی خودمان را به ستاد بحران اعلام کردیم و اقلام غیر نقدی جمع آوری شد اما تقاضا داریم تا کمک نقدی  به زلزله زدگان اختصاص یابد تا در جلسه علنی تصویب شود.

رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت با اشاره به اینکه در ازای دادن پاداش به مدیران شهردای مبلغ کمک به زلزله زدگان اضافه شود و این مبلغ در شان شورا شهر کرج نیست خواستار تجدید نظر در مبلغ اهدایی شد که مورد قبول شهردار واقع نشد.

این لایحه بعد از اتفاق نظر بین اعضای شورا به اتفاق ارا تصویب شد.

در پایان جلسه رئیس شورای شهر تصریح کرد: اعضای شورای شهر،  شهردار ومدیران شهرداری مبلغ یک میلیون تومان از هزینه شخصی خود به زلزله زدگان پرداخت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.