وزیر کشور عربستان دستور بازرسی دقیق و بدون استثنای چمدانها و وسائل شاهزادگان و همراهانشان در فروگاهها را صادر کرد تا مشخص شود که این کشور همچنان آبستن تحولات جدید است.

دستور ویژه وزیر کشور عربستان برای بازرسی دقیق چمدانهای شاهزادگان

به گزارش قدس آنلاین، وزارت کشور عربستان تصمیم جدید که اولین از نوع خود پس از تصمیمات اخیر درباره شاهزادگان محسوب می شود درباره تشدید بازرسی ها در فرودگاهها صادر کرد.

عبدالعزیز بن سعود بن نایف وزیر کشور عربستان دستور بازرسی چمدانهای شاهزداگان و وزیران سعودی در فرودگاهها بدون اینکه استثنایی قائل شوند را داد و همچنین به دستگاههای ذی ربط دستور داد که استثنایی در بازرسی چمدان و وسایل  کسانی که وارد عربستان می شوند قائل نشوند.

بر اساس دستورالعملی که به امضای شاهزاده عبدالعزیز بن سعود بن نایف وزیر کشور عربستان رسیده، بر این نکته تاکید شده است که نباید هیچ گونه استثنایی در بازرسی کسانی که وارد عربستان می شوند اعم از شاهزادگان و همراهان آنها و وزیران و مقامات عالی رتبه قائل شود.

در این راستا تصمیم بازرسی دقیق شامل همه شاهزادگان و همراهان آنها و وزیران و مقامات عالی رتبه و همه چمدانها و نیز کسانی که از هواپیماهای ناوگان پادشاهی و هواپیماهای اختصاصی و هواپیماهای دیگر و  همه ابزار حمل و نقل استفاده می کنند، می شود.

منبع: اسپوتنیک

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.