تربت جام- فرمانده سپاه پاسداران ناحیه مقاومت بسیج تربت جام از اجرای یکصد برنامه های فرهنگی در هفته بسیج دراین شهرستان خبر داد.

اجرای ۱۰۰برنامه فرهنگی به مناسبت هفته بسیج در تربت جام

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان عصر امروز در حاشیه نشست خبری در ناحیه مقاومت بسیج تربت جام سخن می گفت افزود: تقویت روحیه انقلابی گری و نشر تفکر بسیجی از اهداف بسیج خواهد بود و رفع مشکلات مردمی و امنیت اجتماعی از دیگر برنامه‌های حوزه مقاومت دراین منطقه است.

وی همچنین به نقش بسیج در عمران و آبادانی  منطقه اشاره کرد و افزود: ایجاد دهستان آباد در منطقه محروم صالح آباد بخشی از کمک های بسیج در راستای محرومیت زدایی می باشد و لازم است تعامل و هکاری دولت با بسیج در منطقه بریا محرومیت زدایی بیشتر شود هرچند فرماندار تربت جام برای رفع محرومیت منطقه با بسیج همکاری خوبی داشته اما کافی نیست.

 فرمانده سپاه پاسداران ناحیه مقاومت بسیج تربت جام نقش آستان قدس رضوی در توسعه آبادانی مناطق محروم تربت جام را ستودنی توصیف کرد وگفت: احیاء و لایروبی قنوات و کانال گذاری مسیر آبی  در منطقه جنت آباد و تقویت کشاورزی این منطقه را مهم بوده بطوریکه رونق خاصی در کشاورزی برای تحقق اقتصاد مقاومتی شکل گرفته است.

سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان، عطر افشانی مزار شهدا، افتتاح چندین پایگاه مقاومتی و تجلیل از خانواده های معظم شهداء را بخشی از یکصد برنامه هفته بسیج دراین شهرستان برشمرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.