کرج- استاندار البرز با بیان اینکه تلاش مسئولان برای ایجاد فرصت های شغلی قابل توجه است گفت:تمام بانک ها تا آخرین ریال تسهیلات بانکی را باید پرداخت کنند.

بانک ها تسهیلات بانکی ایجاد اشتغال را تا ریال آخر پرداخت کنند

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، محمدعلی نجفی عصر چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال با تاکید بر اینکه نگاه ما در استان برای ایجاد شغل نهایت بهره مندی از سهمیه پرداختی تسهیلات بانکی است، اظهار کرد: سهم البرز را در پرداخت اشتغال مشاغل خانگی به تهران نمی دهیم.

رئیس کارگروه اشتغال استان با تاکید بر اینکه مدیران بانکی از غافله پرداخت تسهیلات جا نمانند، گفت:تمام بانک ها تا آخرین ریال تسهیلات بانکی را باید پرداخت کنند.

استاندار البرز افزود: می بایست در حوزه آی تی و فناوری اطلاعات  به ویژه در پارک علم و فناوری استان نیز با رویکرد مهارت پروری برای ایجاد شغل تلاش شود.

وی  پیوند بین دانشگاه و صنعت را مهم خواند و گفت: دانشگاه های ما دیواری ندارد و دانشگاه منهای کشاورزی هم بی معناست،

نجفی ادامه داد: مراکز علمی و تحقیقاتی این استان متعلق به این سرزمین و فارغ التحصیلانش است و به دور از نگاه های بخشی باید فرصت های شغلی را ایجاد کرد.

استاندار البرز  با تاکید به اهمیت رفع دغدغه های اشتغال خانواده ایثارگران گفت: قانون با سهم ۲۵ درصد تکلیف دستگاه ها را در این زمینه مشخص کرده است و باید استعدادهای این قشر به کارگرفته شود.

دکتر نجفی ادامه داد: طبق اظهارات  مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی البرز، نرخ بیکاری فارغ التحصیلان البرز ۱۷/۵ درصد اعلام شده و البرز جزو ۱۰ استان کشور در این بخش به شمار می رود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.