تبریز- مخترعان تبریزی دو مدال طلای جهانی اختراعات خود را برای زلزله‌زدگان کرمانشاه حراج کردند.

همدردی با زلزله زدگان کرمانشاه/حراج دو مدال طلای جهانی برای یاری مصدومان

به گزارش قدس آنلاین به دنبال وقوع زلزله تکان دهنده یکشنبه شب در نقاط مختلف استان کرمانشاه، مخترعین نیز، همصدا با دیگر هموطنان، با مردم زلزله زده این دیار ابراز همدردی کردند.سیروس پالدی و جواد دست یافته مخترعین ایرانی، مدالهای طلای سالهای ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ خود را برای حمایت از کودکان زلزله زده غرب کشور به حراج گذاشتن، بااین کار میخواهیم با عنایت الهی عواید این کار صرف کودکانِ زلزله زده غرب کشور شود.

انشاالله این قدم کوچک مورد قبول خدای واحدمان شود و باامید آینده ای زیبا برای کودکان وطنمان طالبین با شماره های ۰۹۱۹۲۷۸۷۸۹۰ و ۰۲۱۲۶۲۰۳۳۹۰ و ۰۲۱۲۶۲۰۳۴۱۸ روابط عمومی کمیته ملی المپیک تماس بگیرند.

علی دایی، جواد نکونام، برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، وینفرد شفر سرمربی و بازیکنان استقلال از جمله فوتبالی هایی هستند که نسبت به زلزله استان کرمانشاه واکنش نشان دادند و با مردم آسیب دیده ابراز همدردی کردند.

 محمد بنا سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران نیز در پست اینستاگرامی خود، کشته شدن تعدادی از هموطنان کرمانشاهی را تسلیت گفت.

 اعضای تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی نیز از سفر خود به استان کرمانشاه برای دیدار با زلزله زدگان خبر دادند.

کشتی‌گیران برخی اقلام مورد نیاز زلزله زدگان را که از سوی مردم به فدراسیون کشتی و قهرمانان ملی ارائه شده، در میان زلزله زدگان توزیع می‌کنند.

کیانوش رستمی وزنه بردار کرمانشاهی و دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو  ضمن ابراز همدری با همشهریانش مدال طلای خود را برای کمک به مردم زلزله زده به حراج گذاشت.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.